Parin viikon päästä (12.6.) järjestetään eri puolilla maailmaa pyöräilytapahtuma The World Naked Bike Ride
http://www.worldnakedbikeride.org/res_high/index.html
Kirjava sakki sotkee siinä tietyn reitin kimpassa munamankeleilla varsin vähissä tai vallan olemattomissa vaatteissa, teemanaan autoistuneen liikennekulttuurin vastustaminen.
Onko Suomessa ollut minkään tahon toimesta pyrkimystä vastaavan sisartapahtuman järjestämiseen?
(PKSN:n vastaus tähän kysymykseen on yhtä vähän tervetullut kuin asianomaisen tahon muutkin pösilöt kannanotot tällä palstalla).
The World Naked Bike Ride
46
4570
Vastaukset
- neil
Mahtaisivatko Maan ystävät innostua asiasta? Hehän ovat järjestäneet autoistumisen vastaisia kulkueita ennenkin, tosin vaateet päällä. Tällaisen huomioarvo olisi varmasti moninmoninkertainen.
- keskusteltu aika
pitkään http://naturisti.org/keskustelu/viewtopic.php?t=73 ja http://naturisti.org/keskustelu/viewtopic.php?t=282 keskusteluviesteissä.
Myös kimppakyytiä sinne lähtevät on järjestänyt. Tervetuloa mukaan!- Ciclonudist?
Minähän nimenomaan ilmoitin, etten toivo tähän keskustelunavaukseen kommentteja PKSN:n taholta!
Olisi ilmeisesti pitänyt myös erikseen mainita, että linkitykset PKSN:n sivustoon ovat yhtä vähän toivottavia.
Jos PKSN on jollakin tavalla mukana hääräämässä jonkin tapahtuman "organisoinnissa", niin sellaisen tapahtuman voi minun puolestani saman tien unohtaa. - pksn-hki
Ciclonudist? kirjoitti:
Minähän nimenomaan ilmoitin, etten toivo tähän keskustelunavaukseen kommentteja PKSN:n taholta!
Olisi ilmeisesti pitänyt myös erikseen mainita, että linkitykset PKSN:n sivustoon ovat yhtä vähän toivottavia.
Jos PKSN on jollakin tavalla mukana hääräämässä jonkin tapahtuman "organisoinnissa", niin sellaisen tapahtuman voi minun puolestani saman tien unohtaa.Esimerkiksi LM ry on edesauttanut Viron ja Venäjän Naturismia eteenpäin kaikin voimin. Myös tämä ko tapahtuma on muualla kun Suomessa. Teillä ei ole siihen sananvaltaa, ei ole myös minulla. Hoitakaa nyt niitä omia asioita, ei Suomen Naturistien kuulu puuttua vieraiden mainren järjestelyyn Naturistitapahtumissa, ne ei kuulu tänne. Osallistua voi kuka haluaa ja siihen osallistumiseen ei tarvita Liittoa eikä myöskään PKSN yhdistystä. Lisää tietoa sivulta http://naturisti.org/keskustelu/viewtopic.php?t=282
Siitä löytyy yhteystiedot ja muut tähän tapahtumaan. Se ei ole Suomalaisten järjestämä tapahtuma vaan muiden. Toivon että tähän asiaan ei tarvitse puuttua enään. - Ciclonudist?
pksn-hki kirjoitti:
Esimerkiksi LM ry on edesauttanut Viron ja Venäjän Naturismia eteenpäin kaikin voimin. Myös tämä ko tapahtuma on muualla kun Suomessa. Teillä ei ole siihen sananvaltaa, ei ole myös minulla. Hoitakaa nyt niitä omia asioita, ei Suomen Naturistien kuulu puuttua vieraiden mainren järjestelyyn Naturistitapahtumissa, ne ei kuulu tänne. Osallistua voi kuka haluaa ja siihen osallistumiseen ei tarvita Liittoa eikä myöskään PKSN yhdistystä. Lisää tietoa sivulta http://naturisti.org/keskustelu/viewtopic.php?t=282
Siitä löytyy yhteystiedot ja muut tähän tapahtumaan. Se ei ole Suomalaisten järjestämä tapahtuma vaan muiden. Toivon että tähän asiaan ei tarvitse puuttua enään.Minun toimintaani ei tarvitse "johtaa" näissä hommissa, osaan sen itsekin. En kuulu mihinkään alan yhdistykseen. Kaikkein vähiten minua johtamaan kelpaa PKSN! Toisaalta en myöskään halua johtaa ketään muita kuten eräät pakkomielteenomaisesti pyrkivät.
Kysyin avauksessani sanatarkasti: "Onko Suomessa ollut minkään tahon toimesta pyrkimystä vastaavan sisartapahtuman järjestämiseen?" Lisäksi pyysin, ettei PKSN kommentoisi.
En ole kiinnostunut lähtemään mihinkään ulkomaille sellaisen takia eikä minua kiinnosta vastaava tapahtuma kotimaassakaan, jos PKSN on mukana sitä puuhaamassa. - pksn-hki
Ciclonudist? kirjoitti:
Minun toimintaani ei tarvitse "johtaa" näissä hommissa, osaan sen itsekin. En kuulu mihinkään alan yhdistykseen. Kaikkein vähiten minua johtamaan kelpaa PKSN! Toisaalta en myöskään halua johtaa ketään muita kuten eräät pakkomielteenomaisesti pyrkivät.
Kysyin avauksessani sanatarkasti: "Onko Suomessa ollut minkään tahon toimesta pyrkimystä vastaavan sisartapahtuman järjestämiseen?" Lisäksi pyysin, ettei PKSN kommentoisi.
En ole kiinnostunut lähtemään mihinkään ulkomaille sellaisen takia eikä minua kiinnosta vastaava tapahtuma kotimaassakaan, jos PKSN on mukana sitä puuhaamassa.Vastasin vain heittosi mukaan niin kun se oli: ”Jos PKSN on jollakin tavalla mukana hääräämässä jonkin tapahtuman "organisoinnissa", niin sellaisen tapahtuman voi minun puolestani saman tien unohtaa. ”
PKSN ei järjestä ainakaan tänä kesänä mitään vastaavaa tapahtumaa eikä osallistu sen järjestämiseen, aikaa on liian vähän, katsotaan myöhemmin. Siitä on selvät kommentit olemassa viestissä http://naturisti.org/keskustelu/viewtopic.php?t=73
Siihen tarvitaan taustalle enemmän kun muutama ihminen. En kiellä sen järjestämistä, pelkään vain pahinta, muutama osallistuu ja poliisit vie letkaa eteenpäin, se näyttää joopa hassulta.
- Muualla tämä tapahtuma on satojen osallistujien tapahtuma eikä mikään tynkykulkue. - ngfhkkjuy
pksn-hki kirjoitti:
Vastasin vain heittosi mukaan niin kun se oli: ”Jos PKSN on jollakin tavalla mukana hääräämässä jonkin tapahtuman "organisoinnissa", niin sellaisen tapahtuman voi minun puolestani saman tien unohtaa. ”
PKSN ei järjestä ainakaan tänä kesänä mitään vastaavaa tapahtumaa eikä osallistu sen järjestämiseen, aikaa on liian vähän, katsotaan myöhemmin. Siitä on selvät kommentit olemassa viestissä http://naturisti.org/keskustelu/viewtopic.php?t=73
Siihen tarvitaan taustalle enemmän kun muutama ihminen. En kiellä sen järjestämistä, pelkään vain pahinta, muutama osallistuu ja poliisit vie letkaa eteenpäin, se näyttää joopa hassulta.
- Muualla tämä tapahtuma on satojen osallistujien tapahtuma eikä mikään tynkykulkue.Hienoa pksn:n ei kiellä järjestämästä pyöräily tapahtumaa. Eli nyt sen voi vaikka joku järjestää, kun pksn:n näin sen hyväksyy.
- tärkeää
ngfhkkjuy kirjoitti:
Hienoa pksn:n ei kiellä järjestämästä pyöräily tapahtumaa. Eli nyt sen voi vaikka joku järjestää, kun pksn:n näin sen hyväksyy.
että asialle saadaan PKSN:n tuki. Ilman tätä huru-ukkojen kruunaamattoman kuninkaan hyväksyntää ei Suomessa voi tapahtua yhtään mitään naturismiin tai alastomuuteen viittaavaa.
- huruokot
tärkeää kirjoitti:
että asialle saadaan PKSN:n tuki. Ilman tätä huru-ukkojen kruunaamattoman kuninkaan hyväksyntää ei Suomessa voi tapahtua yhtään mitään naturismiin tai alastomuuteen viittaavaa.
olla Turuus ja Tuusulassa.
- aikaa on liian vähän!
Nimimerkki ”moxu” kirjoittaa suomen suuremmassa naturistienkeskustelupaikassa näin:
”Nakupyöräily tuskin pystyisi saavuttamaan mitään hirveän suurta suosiota, mukaan tulisi todennäköisesti lähinnä miehiä ja näistäkin puolet olisi tankojuopumusriskiin syyllistymisen partaalla...
WNBR:n sivuille voisi periaatteessa lisätä suomalaisenkin kohteen edellyttäen, että tapahtumalle olisi olemassa tarvittavat luvat sekä selkeä toimintasuunnitelma. Tähän systeemiin mukaan pääseminen edellyttää kuitenkin ajon toteuttamista nimenomaan lauantaina 11.kesäkuuta. Muut mahdolliset ajankohdat eivät liity tähän tempaukseen, mutta kansainvälisen funktion puuttuessa tapahtumalla on vaara tulla leimatuksi yksittäisten hörhöjen huonoksi vitsiksi. Osana kansainvälistä "ketjureaktiota" juttu voisi onnistuakin, mutta se edellyttäisi sponsoria ja organisaattoreita. Vähän Imagen mallista toimintaa, mitä Tunickin taannoiseen installaatioon tulee.
http://www.worldnakedbikeride.org/
Ja Suomen tapahtumapaikkahan voi ihan yhtä hyvin kuin Helsinki tai Tampere, olla vaikka Forssa tai Imatra. Ei missään ole sanottu, että WNBR:n pitäisi tapahtua isossa kaupungissa -eikä muuten edes sitä, että sen pitäisi olla kaupunkitapahtuma...”
Parempi haudata koko ajatus että tänä kesänä olisi World Naked Bike Ride tapahtuma suomessa, katsotaan ensivuonna mikä on senhetkinen tilanne.- Ciclonudist?
Nimimerkki "moxu" kirjoittelee yleensä hyvinkin järkeviä.
Sitä suurempi ihme on, miten tuollainen järkimies on voinut valita ajatuksilleen sellaisen puolivillaisen foorumin kuin "suomen suuremman naturistienkeskustelupaikan".
???
On päivänselvää, ettei aika riitä enää tapahtuman järjestämiseen tänä vuonna, jos puuhaan ei ole jo ryhdytty.
Spencer Tunickin valokuvaustempaus Helsingin Kauppatorilla osoitti, että tuonkaltaiset tapahtumat voisivat onnistua mainiosti Suomessakin.
MUTTA: jos eräs taho (jääköön nimi nyt toistamatta) toimisi puuhamiehenä, niin homma jäisi epäilemättä "yksittäisten hörhöjen huonoksi vitsiksi"! - suurin naturistikeskustelur...
Ciclonudist? kirjoitti:
Sitä suurempi ihme on, miten tuollainen järkimies on voinut valita ajatuksilleen sellaisen puolivillaisen foorumin kuin "suomen suuremman naturistienkeskustelupaikan".
???
On päivänselvää, ettei aika riitä enää tapahtuman järjestämiseen tänä vuonna, jos puuhaan ei ole jo ryhdytty.
Spencer Tunickin valokuvaustempaus Helsingin Kauppatorilla osoitti, että tuonkaltaiset tapahtumat voisivat onnistua mainiosti Suomessakin.
MUTTA: jos eräs taho (jääköön nimi nyt toistamatta) toimisi puuhamiehenä, niin homma jäisi epäilemättä "yksittäisten hörhöjen huonoksi vitsiksi"!Mitä nyt tulee suomen suurimpaan naturistikeskusteluryhmään, sillä on paljon järkeviä keskustelijoita, eihän se muuten olisi kohonnut suomen ykköskeskusteluksi.
Aihe, jos ensikesänä löytyy pohjaa The World Naked Bike Ride järjestämiseen, valmistelut on aloitettava hyvissä ajoin, jo syksyllä.
Tässä linkissä on tiedot http://naturisti.org/keskustelu/viewtopic.php?t=73 koska monia suomesta on menossa sinne, jos lähdet ota yhteyttä, silloin voi järjestyä jopa kimppakyyti. - menossa...
suurin naturistikeskustelur... kirjoitti:
Mitä nyt tulee suomen suurimpaan naturistikeskusteluryhmään, sillä on paljon järkeviä keskustelijoita, eihän se muuten olisi kohonnut suomen ykköskeskusteluksi.
Aihe, jos ensikesänä löytyy pohjaa The World Naked Bike Ride järjestämiseen, valmistelut on aloitettava hyvissä ajoin, jo syksyllä.
Tässä linkissä on tiedot http://naturisti.org/keskustelu/viewtopic.php?t=73 koska monia suomesta on menossa sinne, jos lähdet ota yhteyttä, silloin voi järjestyä jopa kimppakyyti.... ja höpö höpö.
Ei sinne ole menossa edes PKSN:n GhostBusters-jengiä saatikka oikeita ihmisiä !!! - ????
menossa... kirjoitti:
... ja höpö höpö.
Ei sinne ole menossa edes PKSN:n GhostBusters-jengiä saatikka oikeita ihmisiä !!!???? ;)
- Ciclonudist?
suurin naturistikeskustelur... kirjoitti:
Mitä nyt tulee suomen suurimpaan naturistikeskusteluryhmään, sillä on paljon järkeviä keskustelijoita, eihän se muuten olisi kohonnut suomen ykköskeskusteluksi.
Tässä linkissä on tiedot http://naturisti.org/keskustelu/viewtopic.php?t=73 koska monia suomesta on menossa sinne, jos lähdet ota yhteyttä, silloin voi järjestyä jopa kimppakyyti.Ettäkö muka minä sinun kimppakyytiisi? Hah hah!
En tunne sinua mitenkään muuten kuin tällä palstalla lukemieni kirjoitustesi perusteella - tai myönnettäköön, että olen minä uteliaisuuttani vilkaissut sitäkin "suomensuurintanaturistienkeskustelua" - mutta voin jo tällä perusteella sanoa tuntevani aivan riittävän hyvin varoakseni tekemästä lähempää tuttavuutta.
Siihen "suomensuurimpaan" en tohtisi missään nimessä kirjautua keskustelijaksi. Jos niin tekisin, niin minuthan merkittäisiin välittömästi jäsenluetteloon niiden muiden virtuaalisten henkiolentojen jatkeeksi! - minäkään jäsen
Ciclonudist? kirjoitti:
Ettäkö muka minä sinun kimppakyytiisi? Hah hah!
En tunne sinua mitenkään muuten kuin tällä palstalla lukemieni kirjoitustesi perusteella - tai myönnettäköön, että olen minä uteliaisuuttani vilkaissut sitäkin "suomensuurintanaturistienkeskustelua" - mutta voin jo tällä perusteella sanoa tuntevani aivan riittävän hyvin varoakseni tekemästä lähempää tuttavuutta.
Siihen "suomensuurimpaan" en tohtisi missään nimessä kirjautua keskustelijaksi. Jos niin tekisin, niin minuthan merkittäisiin välittömästi jäsenluetteloon niiden muiden virtuaalisten henkiolentojen jatkeeksi!missään yhdistyksessä, keskustelen ihmisten kanssa siellä missä voi keskustella. Suomessa ei valitettavasti ole nykyään muuta keskustelupaikkaa missä voi alastomuudesta ja muusta keskustella, muut on kuolleita keskusteluja mitä on ennen ollut. ;)
Ei ainakaan vielä ole merkattu jäsen luotteloon eikä mitään postia ole tullut koskaan heidän taholtaan. - Niinpä juuri
minäkään jäsen kirjoitti:
missään yhdistyksessä, keskustelen ihmisten kanssa siellä missä voi keskustella. Suomessa ei valitettavasti ole nykyään muuta keskustelupaikkaa missä voi alastomuudesta ja muusta keskustella, muut on kuolleita keskusteluja mitä on ennen ollut. ;)
Ei ainakaan vielä ole merkattu jäsen luotteloon eikä mitään postia ole tullut koskaan heidän taholtaan.Koska PKSN ei ole mikään yhdistys ja yhdistyksistä sinut on heivattu ulos. Syystäkin, uskoisin.
Miksipä olisit myöskään merkinnyt itseäsi jäsenluetteloon ja lähettänyt itsellesi postia? - Voiko
Niinpä juuri kirjoitti:
Koska PKSN ei ole mikään yhdistys ja yhdistyksistä sinut on heivattu ulos. Syystäkin, uskoisin.
Miksipä olisit myöskään merkinnyt itseäsi jäsenluetteloon ja lähettänyt itsellesi postia?jostain erottaa jos ei ole vielä liittynytkään?
Olet näemmä häirikkö! ;) Ciclonudist? kirjoitti:
???
MUTTA: jos eräs taho (jääköön nimi nyt toistamatta) toimisi puuhamiehenä, niin homma jäisi epäilemättä "yksittäisten hörhöjen huonoksi vitsiksi"!Rekisteröin aikanaan nimimerkkini myös Ripan keskusteluun, koska ei voinut tietää, mihin suuntaan ko.foorumi lähtisi kehittymään. Onhan aina olemassa sekin mahdollisuus, että kokonaisuus ei pysykään perustajansa ohjaimissa, mikä tässä tapauksessa olisi tarkoittanut keskustelun monipuolistumista.
Varsin pian oli selvää, ettei ko.keskustelu kykenisi kehittymään kuin jankkaamiseksi, jota harrastaa muutama henkilö kymmenillä eri nimimerkeillä, mutta silloin tällöin olen siellä silti vieraillut heittämässä kommenttejani joihinkin aiheiksi nousseisiin teemoihin, joista itselläni on joko faktatietoa tai jokin käsitys. Jos en ole asioita ihan väärin ymmärtänyt, palstan "moderaattori" kokee minut häiriköksi, mikä tietysti sikäli olenkin, että saatan esittää näkemyksiä, jotka vesittävät jonkin hienon suunnitelman...- pksn-hki
moxu kirjoitti:
Rekisteröin aikanaan nimimerkkini myös Ripan keskusteluun, koska ei voinut tietää, mihin suuntaan ko.foorumi lähtisi kehittymään. Onhan aina olemassa sekin mahdollisuus, että kokonaisuus ei pysykään perustajansa ohjaimissa, mikä tässä tapauksessa olisi tarkoittanut keskustelun monipuolistumista.
Varsin pian oli selvää, ettei ko.keskustelu kykenisi kehittymään kuin jankkaamiseksi, jota harrastaa muutama henkilö kymmenillä eri nimimerkeillä, mutta silloin tällöin olen siellä silti vieraillut heittämässä kommenttejani joihinkin aiheiksi nousseisiin teemoihin, joista itselläni on joko faktatietoa tai jokin käsitys. Jos en ole asioita ihan väärin ymmärtänyt, palstan "moderaattori" kokee minut häiriköksi, mikä tietysti sikäli olenkin, että saatan esittää näkemyksiä, jotka vesittävät jonkin hienon suunnitelman...”Rekisteröin aikanaan nimimerkkini myös Ripan keskusteluun, koska ei voinut tietää, mihin suuntaan ko.foorumi lähtisi kehittymään. Onhan aina olemassa sekin mahdollisuus, että kokonaisuus ei pysykään perustajansa ohjaimissa, mikä tässä tapauksessa olisi tarkoittanut keskustelun monipuolistumista. ”
Niin moxu sinua ei ole sensuroitu , vain kaksi kirjoittajaa on häädetty pois keskustelusta ja se on mielestäni hyvä saavutus.
” jota harrastaa muutama henkilö kymmenillä eri nimimerkeillä, mutta silloin tällöin olen siellä silti vieraillut heittämässä kommenttejani joihinkin aiheiksi nousseisiin teemoihin, joista itselläni on joko faktatietoa tai jokin käsitys.”
Nyt puhut moxu parempaa tietoa vastaan. Mitä on kymmenet nimimerkit?
Keskusteluun on mahdollisuus kirjautua jos on aina uusi sähköpostiosoite olemassa. Montaakaan kirjoittajaa ei voi syyllistää IP mukaan että kirjoittaa monella nimimerkillä. Koska monet kirjoittaa monesta eri IP:stä pelkästään sen takia että kirjoittaa töistä ja kotoa. Perheen sisäisiä monta IP samassa ei ole kovin montaa, muistaakseni kolme. Niitä on vaikea tunnistaa että olisi sama ihminen mutta eri nimimerkki.
”Jos en ole asioita ihan väärin ymmärtänyt, palstan "moderaattori" kokee minut häiriköksi, mikä tietysti sikäli olenkin, että saatan esittää näkemyksiä, jotka vesittävät jonkin hienon suunnitelman.”
En ainakaan minä tunne sinua moxu mitenkään häiriköksi, pidän jopa arvossa viestejäsi. Myöskään valvonta ei ole puuttunut keskustelun kulkuun sinun kohdalla. Joten jaa tieto mitä sinulla on ihan vapaasti moxu, paikka on aivoin sinulle, olethan kirjoittanut toistakymmentä viestiä jo nyt keskusteluun, joten jatka edelleenkin. - Marco
moxu kirjoitti:
Rekisteröin aikanaan nimimerkkini myös Ripan keskusteluun, koska ei voinut tietää, mihin suuntaan ko.foorumi lähtisi kehittymään. Onhan aina olemassa sekin mahdollisuus, että kokonaisuus ei pysykään perustajansa ohjaimissa, mikä tässä tapauksessa olisi tarkoittanut keskustelun monipuolistumista.
Varsin pian oli selvää, ettei ko.keskustelu kykenisi kehittymään kuin jankkaamiseksi, jota harrastaa muutama henkilö kymmenillä eri nimimerkeillä, mutta silloin tällöin olen siellä silti vieraillut heittämässä kommenttejani joihinkin aiheiksi nousseisiin teemoihin, joista itselläni on joko faktatietoa tai jokin käsitys. Jos en ole asioita ihan väärin ymmärtänyt, palstan "moderaattori" kokee minut häiriköksi, mikä tietysti sikäli olenkin, että saatan esittää näkemyksiä, jotka vesittävät jonkin hienon suunnitelman...Kuka on sellainen kirjoittaja moxu, ottaa itselle monta sähköpostiosoitetta, joka nimimerkki on aina uudella sähköpostiosoitteella. Kahta nimimerkkiä ei voi rekisteröidä samasta sähköpostiosoitteesta.
Naturistikeskustelussa on nyt (8.6.2005) 504 kirjoittajaa ja näinollen myös 504 sähköpostiosoitetta on naturistikeskustelussa käytössä. Voit moxu kokeilla, rekisteröi toinen nimimerkki itsellesi samalla sähköpostiosoitteella, et pääse lävitse.
Kirjoittamasi ”jota harrastaa muutama henkilö kymmenillä eri nimimerkeillä” ei pidä paikkaansa, ja ketähän tarkoitat. Olen kyseisen keskustelun moderaattori, tiedän mistä puhun? - mitä kirjoitit ?
Marco kirjoitti:
Kuka on sellainen kirjoittaja moxu, ottaa itselle monta sähköpostiosoitetta, joka nimimerkki on aina uudella sähköpostiosoitteella. Kahta nimimerkkiä ei voi rekisteröidä samasta sähköpostiosoitteesta.
Naturistikeskustelussa on nyt (8.6.2005) 504 kirjoittajaa ja näinollen myös 504 sähköpostiosoitetta on naturistikeskustelussa käytössä. Voit moxu kokeilla, rekisteröi toinen nimimerkki itsellesi samalla sähköpostiosoitteella, et pääse lävitse.
Kirjoittamasi ”jota harrastaa muutama henkilö kymmenillä eri nimimerkeillä” ei pidä paikkaansa, ja ketähän tarkoitat. Olen kyseisen keskustelun moderaattori, tiedän mistä puhun?Mieti ensimmäistä kappalettasi uudelleen:
"Kuka on sellainen kirjoittaja moxu, ottaa itselle monta sähköpostiosoitetta, joka nimimerkki on aina uudella sähköpostiosoitteella. Kahta nimimerkkiä ei voi rekisteröidä samasta sähköpostiosoitteesta. "
Siis väitetään, että joka nimimerkillä on eri sähköpostiosoite. ok. Sen jälkeen sinä vielä todistat, että kahta nimimerkkiä ei voi rekisteröidä samasta sähköpostiosoitteesta. Aivan. Ei kukaan ole väittänytkään, että samasta sähköpostiosoitteesta olisi rekisteröity useaa nimimerkkiä, vaan väitetään, että jokaisella nimimerkillä on oma sähköpostiosoitteensa. Se toimii kyllä. - Marco
mitä kirjoitit ? kirjoitti:
Mieti ensimmäistä kappalettasi uudelleen:
"Kuka on sellainen kirjoittaja moxu, ottaa itselle monta sähköpostiosoitetta, joka nimimerkki on aina uudella sähköpostiosoitteella. Kahta nimimerkkiä ei voi rekisteröidä samasta sähköpostiosoitteesta. "
Siis väitetään, että joka nimimerkillä on eri sähköpostiosoite. ok. Sen jälkeen sinä vielä todistat, että kahta nimimerkkiä ei voi rekisteröidä samasta sähköpostiosoitteesta. Aivan. Ei kukaan ole väittänytkään, että samasta sähköpostiosoitteesta olisi rekisteröity useaa nimimerkkiä, vaan väitetään, että jokaisella nimimerkillä on oma sähköpostiosoitteensa. Se toimii kyllä.Keskustelua valvotaan aika tarkasti, on olemassa myös IP-osoite. Se että perheestä voidaan kirjoittaa samasta IP:stä, niitä on muutama. Kuitenkin tuntuisi aika uskomattomalta että joku ottaa itselleen useita sähköpostiosoitteita, täyttyäkseen ”jota harrastaa muutama henkilö kymmenillä eri nimimerkeillä” kirjoittajat vaihtaisi vielä eri paikkoihin niin että myös IP vaihtuu. Nimimerkki moxun väite on vailla mitään totuuspohjaa.
- sattumoisin
Marco kirjoitti:
Keskustelua valvotaan aika tarkasti, on olemassa myös IP-osoite. Se että perheestä voidaan kirjoittaa samasta IP:stä, niitä on muutama. Kuitenkin tuntuisi aika uskomattomalta että joku ottaa itselleen useita sähköpostiosoitteita, täyttyäkseen ”jota harrastaa muutama henkilö kymmenillä eri nimimerkeillä” kirjoittajat vaihtaisi vielä eri paikkoihin niin että myös IP vaihtuu. Nimimerkki moxun väite on vailla mitään totuuspohjaa.
Mikä estää, kun nykyisin käytössä on useimmilla ADSL yhteys, jossa on vaihtuva IP-osoite.
- Marco
sattumoisin kirjoitti:
Mikä estää, kun nykyisin käytössä on useimmilla ADSL yhteys, jossa on vaihtuva IP-osoite.
Vaikka on vaihtuva IP-osoite niin se pysyy tietyn sarjan sisällä. En sulje pois mahdollisuutta, joku ottaa itselleen vaikka 10 sähköpostiosoitetta, hyväksyy itsensä kirjoittajaksi (kirjoittaja itse hyväksyy omasta sähköpostistaan itsensä kirjoittajaksi) käydä kirjoittamassa kirjastosta, nettikahvilasta, töistä, kotoa, siskon tyköä, veljen tyköä ym, ja tekee kaiken eri nimimerkeillä. Työtä siinä on mutta mahdollisuus on olemassa. Tuntuu kylläkin aika kaukaa haetulta ajatukselta että joku ottaa työkseen tämän tyylin.
- Ahokivi
Marco kirjoitti:
Vaikka on vaihtuva IP-osoite niin se pysyy tietyn sarjan sisällä. En sulje pois mahdollisuutta, joku ottaa itselleen vaikka 10 sähköpostiosoitetta, hyväksyy itsensä kirjoittajaksi (kirjoittaja itse hyväksyy omasta sähköpostistaan itsensä kirjoittajaksi) käydä kirjoittamassa kirjastosta, nettikahvilasta, töistä, kotoa, siskon tyköä, veljen tyköä ym, ja tekee kaiken eri nimimerkeillä. Työtä siinä on mutta mahdollisuus on olemassa. Tuntuu kylläkin aika kaukaa haetulta ajatukselta että joku ottaa työkseen tämän tyylin.
Marco tietää itsekkin, että kirjoitaa ihan puppua. Kukaan ulkopuolinen ei pääse valvomaan kyseiseen keskuteluun montako nimmaria on samasta IP:stä ja niitä on monta. Kovia todisteita on kuten Jonne, J-J Kauniainen, Marco, Marko Yksi jne. Miksi lähdit tällaista väittämään tänne jo kuolleeseen ketjuun. Tiedämme myös henkilön, jolla on käytössään ainakin neljä eri IP:tä, joten jätetään nuo jutut sikseen. Sitten on vielä modemi- ja ISDN-käyttäjät, joiden IP vaihtelee runsaasti ja täysin sattumanvaraisesti, jos ovat suuremman operaattorin asiakkaita.
Ei tarvitse jatkaa tätä eteenpäin. - postinvartia
Marco kirjoitti:
Juuri vähän aikaa sitten täällä väitettiin, että Teuvo Tekula joka sanoo olevansa homoliitossa ja kirjoittaa samasta IP:stä kuin Ripa ei ole Ripa vaan joku kuka vaan satunnainen naapuri jolle Ripa jakaa. Tuokin kyseinen Teuvo T. Tekula poisti sen sähköpostiosoitteensa tuota pikaa ja vaihtoi kai johonkin toiseen zzn.com osoitteeseen. Että selittele mitä selittelet!
- Marco
postinvartia kirjoitti:
Juuri vähän aikaa sitten täällä väitettiin, että Teuvo Tekula joka sanoo olevansa homoliitossa ja kirjoittaa samasta IP:stä kuin Ripa ei ole Ripa vaan joku kuka vaan satunnainen naapuri jolle Ripa jakaa. Tuokin kyseinen Teuvo T. Tekula poisti sen sähköpostiosoitteensa tuota pikaa ja vaihtoi kai johonkin toiseen zzn.com osoitteeseen. Että selittele mitä selittelet!
Tähän osaan en puutu, täysin tuntematonta aiheeltaan, tulkitsen täysin herjaksi.
- sinulle
Marco kirjoitti:
Tähän osaan en puutu, täysin tuntematonta aiheeltaan, tulkitsen täysin herjaksi.
epämiellyttävä tulkitaan aina herjaksi, johon et puutu. Niinhän se meni, eikö ?
- Marco
sinulle kirjoitti:
epämiellyttävä tulkitaan aina herjaksi, johon et puutu. Niinhän se meni, eikö ?
En tunne kyseistä aihetta, enkä mainittua nimimerkkiä.Voit hoitaa asian suoraan, joko sähköpostilla tai puhelimella, Ripalla on yhteystiedot profiilissa.
Marco kirjoitti:
Keskustelua valvotaan aika tarkasti, on olemassa myös IP-osoite. Se että perheestä voidaan kirjoittaa samasta IP:stä, niitä on muutama. Kuitenkin tuntuisi aika uskomattomalta että joku ottaa itselleen useita sähköpostiosoitteita, täyttyäkseen ”jota harrastaa muutama henkilö kymmenillä eri nimimerkeillä” kirjoittajat vaihtaisi vielä eri paikkoihin niin että myös IP vaihtuu. Nimimerkki moxun väite on vailla mitään totuuspohjaa.
Voi olla, että väitteeni on vailla totuuspohjaa, mutta siinä tapauksessa on tilanne perin murheellinen, koska oikeinkirjoituksessa olisi toivomisen varaa aika monella "Suomen vilkkaimman naturistikeskustelun" aktiivilla.
Jos väität minun häirinneen keskusteluanne useamman eri nicin suojista, on väite aiheeton. Ja täysin naurettava, sillä kuka nyt tuollaiseen huuhaahan viitsisi aikaansa uhrata, kuin korkeintaan muutaman minuutin viikossa -jos tarvitsee nauruherätystä...- Marco
moxu kirjoitti:
Voi olla, että väitteeni on vailla totuuspohjaa, mutta siinä tapauksessa on tilanne perin murheellinen, koska oikeinkirjoituksessa olisi toivomisen varaa aika monella "Suomen vilkkaimman naturistikeskustelun" aktiivilla.
Jos väität minun häirinneen keskusteluanne useamman eri nicin suojista, on väite aiheeton. Ja täysin naurettava, sillä kuka nyt tuollaiseen huuhaahan viitsisi aikaansa uhrata, kuin korkeintaan muutaman minuutin viikossa -jos tarvitsee nauruherätystä...Tervejärkiset ihmiset voi kirjoittaa aiheesta kun aiheesta eikä kaikkia voi tulkita herjaksi. Asiat selviää keskustelun kautta, sillä saadaan vain aikaan turhaan vääntöä, heitetään kehään herja vailla mitään totuuspohjaa. Näin kyllä valitettavasti kävi tässäkin, ja vielä väärässä paikassa.
Jatka moxu ihan rauhassa, voit kysyä, vastata, esittää väitteitä, näin normaali keskusteluryhmä toimii. Keskustelu jos se vain on myötäilevää, ei uusia aiheita, ei vääntöä, väittelyä, silloin puhutaan kuolleesta keskustelusta. - postinvartia
Marco kirjoitti:
Sekö on herjaa, että Ripan IP:stä tulee herjaa, vaan se, että tuon sen julki. Dokumentit on tallessa ja niitä on käsitelty aika laajalla porukalla, tulivathan ne häirikkö/herjaksi luokitellut viestit yhdistyksen sähköpostiin. Ei niitä pidetä piilossa. Niiden viestien sisältö naurattaa, mutta muuten ei naurata.
- pksn-hki
moxu kirjoitti:
Jos väität minun häirinneen keskusteluanne useamman eri nicin suojista, on väite aiheeton. Ja täysin naurettava, sillä kuka nyt tuollaiseen huuhaahan viitsisi aikaansa uhrata, kuin korkeintaan muutaman minuutin viikossa -jos tarvitsee nauruherätystä...”Jos väität minun häirinneen keskusteluanne useamman eri nicin suojista, on väite aiheeton.”
Onko sinua joku syyttänyt, ei tietääkseni naturisti.org puolelta ainakaan kukaan, ei ole minun tiedossa olevaa? Kuka esitti syytöksen? - Minäkin vähäsen
pksn-hki kirjoitti:
”Jos väität minun häirinneen keskusteluanne useamman eri nicin suojista, on väite aiheeton.”
Onko sinua joku syyttänyt, ei tietääkseni naturisti.org puolelta ainakaan kukaan, ei ole minun tiedossa olevaa? Kuka esitti syytöksen?Mahtava apu tuo lukutaidottomuutesi! Samoin on itsellesi varmaan käsittämätöntä, että et ymmärrä, miksi sinut tunnistetaan aina kirjoituksistasi.
- pksn-hki
Minäkin vähäsen kirjoitti:
Mahtava apu tuo lukutaidottomuutesi! Samoin on itsellesi varmaan käsittämätöntä, että et ymmärrä, miksi sinut tunnistetaan aina kirjoituksistasi.
Tällä tavalla löydät kirjoituksiani netistä aika paljon, niitä on kaiketi tuhansia. Olen keskustellut paljon ihmisten kanssa vuosien varrella eri keskusteluryhmissä.
Myös Suomen suurimmasta keskusteluryhmästä alastomuuden osalla löytyy paljon minun tekstejä toisella nimimerkilläni Ripa. Tervetuloa keskustelemaan http://naturisti.org/keskustelu/ - postinvartia
pksn-hki kirjoitti:
Tällä tavalla löydät kirjoituksiani netistä aika paljon, niitä on kaiketi tuhansia. Olen keskustellut paljon ihmisten kanssa vuosien varrella eri keskusteluryhmissä.
Myös Suomen suurimmasta keskusteluryhmästä alastomuuden osalla löytyy paljon minun tekstejä toisella nimimerkilläni Ripa. Tervetuloa keskustelemaan http://naturisti.org/keskustelu/Löytyy niitä kirjoituksiasi myös yhdistyksemme postista, osa nimelläsi ja osa toisella, eli Teuvo Tekulan nimellä (sinun IP:stä) Siinä hän kertoo teidän perheonnestanne...
- pksn-hki
postinvartia kirjoitti:
Löytyy niitä kirjoituksiasi myös yhdistyksemme postista, osa nimelläsi ja osa toisella, eli Teuvo Tekulan nimellä (sinun IP:stä) Siinä hän kertoo teidän perheonnestanne...
"Teuvo Tekula"
Voit lähettää minulle ko viestin/viestit suoraan sähköpostiini, se löytyy profiilista. En tunne enkä tiedä kuka on Teuvo Tekula, Ainoa jolta sen nimen olen kuullut on Liiton puuhamies Ahokivi. - postinvartia
pksn-hki kirjoitti:
"Teuvo Tekula"
Voit lähettää minulle ko viestin/viestit suoraan sähköpostiini, se löytyy profiilista. En tunne enkä tiedä kuka on Teuvo Tekula, Ainoa jolta sen nimen olen kuullut on Liiton puuhamies Ahokivi.En varmasti lähetä! Mieti sitä, mitä olet kirjoitellut! Ne on jemmassa myös itselläsi lähetettyjen laatikossa. Olet vaan jo tuhonnut sen TeuvoTekulan osoitteen zzn.com, niin ettei siihen voinut lähettää vastausta. IP on sama kuin muissakin pksn viesteissä. Eli höpinät on höpisty! Ja vielä pelisäännöistä neuvottelemaan...!
- pksn-hki
postinvartia kirjoitti:
En varmasti lähetä! Mieti sitä, mitä olet kirjoitellut! Ne on jemmassa myös itselläsi lähetettyjen laatikossa. Olet vaan jo tuhonnut sen TeuvoTekulan osoitteen zzn.com, niin ettei siihen voinut lähettää vastausta. IP on sama kuin muissakin pksn viesteissä. Eli höpinät on höpisty! Ja vielä pelisäännöistä neuvottelemaan...!
”En varmasti lähetä! Mieti sitä, mitä olet kirjoitellut!”
Todistamaton väite, jos et voi todistaa väitettäsi lähetetyllä postilla, se on kuin ilmaan heitetty herja ilman mitään näyttöä.
Nimi TeuvoTekula on täysin tuntematon ainakin minulle, kuulin nimen ensimmäisen kerran Nimimerkki Ahokiveltä.
” Olet vaan jo tuhonnut sen TeuvoTekulan osoitteen zzn.com, niin ettei siihen voinut lähettää vastausta. ”
Ainoa osoite ko paikassa on yhdistyksen posti ja omani vuosia toiminut FKK-osoite, muista ei ole tietoa.
”IP on sama kuin muissakin pksn viesteissä. Eli höpinät on höpisty! Ja vielä pelisäännöistä neuvottelemaan...!”
Tarkistetaan kunhan laita ko postit profiilista löytyvällä osoitteella, tai voit myös soittaa, profiilissa on myös puhelinnumero. Yleensä Liitossa ja siihen kuuluvissa yhdistyksissä ollaan, ainakin ennen oltu niin, voi soittaa ja lähettää sähköpostia. Jos Ahokivi joka on Liiton julkisuus vastavastaava kertoo ko nimen se on silloin liitoksessa Liittoon tai siihen kuuluviin yhdistyksiin. Ts taas käsitellään Liiton ja siihen kuuluvien yhdistysten asiaa netissä olevassa keskustelussa seksin alla. Aika hassu tilanne, sehän on jatkunut jo kohta kolmevuotta. - Postinvartia
pksn-hki kirjoitti:
”En varmasti lähetä! Mieti sitä, mitä olet kirjoitellut!”
Todistamaton väite, jos et voi todistaa väitettäsi lähetetyllä postilla, se on kuin ilmaan heitetty herja ilman mitään näyttöä.
Nimi TeuvoTekula on täysin tuntematon ainakin minulle, kuulin nimen ensimmäisen kerran Nimimerkki Ahokiveltä.
” Olet vaan jo tuhonnut sen TeuvoTekulan osoitteen zzn.com, niin ettei siihen voinut lähettää vastausta. ”
Ainoa osoite ko paikassa on yhdistyksen posti ja omani vuosia toiminut FKK-osoite, muista ei ole tietoa.
”IP on sama kuin muissakin pksn viesteissä. Eli höpinät on höpisty! Ja vielä pelisäännöistä neuvottelemaan...!”
Tarkistetaan kunhan laita ko postit profiilista löytyvällä osoitteella, tai voit myös soittaa, profiilissa on myös puhelinnumero. Yleensä Liitossa ja siihen kuuluvissa yhdistyksissä ollaan, ainakin ennen oltu niin, voi soittaa ja lähettää sähköpostia. Jos Ahokivi joka on Liiton julkisuus vastavastaava kertoo ko nimen se on silloin liitoksessa Liittoon tai siihen kuuluviin yhdistyksiin. Ts taas käsitellään Liiton ja siihen kuuluvien yhdistysten asiaa netissä olevassa keskustelussa seksin alla. Aika hassu tilanne, sehän on jatkunut jo kohta kolmevuotta.Kyllä vika on siellä Sinun päässäsi. Sinun koneeltasi ja käyttämästäsi sähköpostiserveristä se Teku ne viestinsä lähetteli. Dokumentit ovat tarkasti tallessa ja pysyvät. Jos et tiedä mitä koneellasi tapahtuu, niin en voi mitään. Kytköksiä on tietenkin yhdistyksiin jos viestit lähetetään yhdistyksen sähköpostiin.
- pksn-hki
Postinvartia kirjoitti:
Kyllä vika on siellä Sinun päässäsi. Sinun koneeltasi ja käyttämästäsi sähköpostiserveristä se Teku ne viestinsä lähetteli. Dokumentit ovat tarkasti tallessa ja pysyvät. Jos et tiedä mitä koneellasi tapahtuu, niin en voi mitään. Kytköksiä on tietenkin yhdistyksiin jos viestit lähetetään yhdistyksen sähköpostiin.
Niin kun jo kerroin edllisessä viestissäni, mitään en voi asialle tehdä ennen kuin saan dokumentin itselleni. Tätä asiaa on pallotellut myöskin Luonnonmukaiset postinhoitaja, löytyy laajalla haulla. Sähköpostiini vain Ahokivi Liiton Julkisuusvastaava on saman nimen kertonut. Laita postiini kopio ja mukaan myös lähetetiedot, katson asian. Valvonta Naturistiportaalissa voi sulkea ko olevan käyttäjän jos se aiheuttaa häiriköintiä. Jaan useille kaistaa, joka kuulu osana Naturistiportaalin toimintaan. Myös sähköposteja on portaalissa toistasataa, on kauppoja, pankki ja harrasteseuroja yli 30:kymmentä.
- Postinvartia
pksn-hki kirjoitti:
Niin kun jo kerroin edllisessä viestissäni, mitään en voi asialle tehdä ennen kuin saan dokumentin itselleni. Tätä asiaa on pallotellut myöskin Luonnonmukaiset postinhoitaja, löytyy laajalla haulla. Sähköpostiini vain Ahokivi Liiton Julkisuusvastaava on saman nimen kertonut. Laita postiini kopio ja mukaan myös lähetetiedot, katson asian. Valvonta Naturistiportaalissa voi sulkea ko olevan käyttäjän jos se aiheuttaa häiriköintiä. Jaan useille kaistaa, joka kuulu osana Naturistiportaalin toimintaan. Myös sähköposteja on portaalissa toistasataa, on kauppoja, pankki ja harrasteseuroja yli 30:kymmentä.
Olet tässä jo oman osuutesi tehnyt, peittelyt ja unohtamiset eivät auta. Kaikki selittelyt ovat turhia. Kait nyt hra portttaalinhoitaja tietää mitä hänen nimissään tehdään. Näyttöä riittää.
- mitä vaan,
Postinvartia kirjoitti:
Olet tässä jo oman osuutesi tehnyt, peittelyt ja unohtamiset eivät auta. Kaikki selittelyt ovat turhia. Kait nyt hra portttaalinhoitaja tietää mitä hänen nimissään tehdään. Näyttöä riittää.
mutta todellisuus on vain nähtynä.
/ - Marco
postinvartia kirjoitti:
Sekö on herjaa, että Ripan IP:stä tulee herjaa, vaan se, että tuon sen julki. Dokumentit on tallessa ja niitä on käsitelty aika laajalla porukalla, tulivathan ne häirikkö/herjaksi luokitellut viestit yhdistyksen sähköpostiin. Ei niitä pidetä piilossa. Niiden viestien sisältö naurattaa, mutta muuten ei naurata.
En tunne kyseistä aihetta, enkä mainittua nimimerkkiä. Voit hoitaa asian suoraan, joko sähköpostilla tai puhelimella, Ripalla on yhteystiedot profiilissa.
Keskustelun jonka liiton julkisuusvastaava SaunaSalminen/alias:Naku/Alastiihaninta/sauna/2viidakko/ahokivi/natu/300/600/jyrki/jyri/seppo/aloittaja/ valvoja/Dies_Irae/Rajaton/Nakutyttö/puvuton/Naapuri kävi sähköpostilla Ripa nimimerkin kanssa, siinä tuli ilmi että LM on saanut postia kerrotulta nimimerkiltä. Mielestäni kaikki siinä keskustelussa selvitettiin jo, mikähän vielä on auki?
Miten arvostetun Luonnonmukaiset ry postit kuuluu seksikeskusteluun? Suomen Kansallisen sisäiset asiat on jo käsitelty, nytkö alkaa vuorostaan Luonnonmukaiset ry sisäistenasioiden käsittely seksikeskustelussa?
- fillarilla päästään
Tässä kuvamatskua Lontoosta:
http://there.is/photos/WNBR2005/index.html
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356674Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653890Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1303133- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291441Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061