Voiko unihalvauksen saaha silmät kii mietin ku viime yönä tuli sellane uni et kuulin jotain ääntä aattelin että kone ois seonnut mutta unen jälkee katoin lattialle josta ääni kuulu mutta tietokone oli pöydällä lisäksi unen aikana aistin jotai tuntu ku demoni ois ollu mun huoneessa koitin huutaa mut kurkusta ei lähteny ääntä se päätty siihen että tunsin että joku käsi koittaa vetää mun käestä mua alas päin vaikka olin jo makaamas lattialla sit se loppu koko tän ajan mulla oli silmät kii ja Googlen takia tiiän et siinä oli samoi asioit ku unihalvaukses kuten vahva tunne pahuuden läsnäolosta,sähköinenrätinä ja se että ei pysty huutaa nii ja unen jälkeen se kumminki tuntu siltä et se oikeesti tapahtu eikä siltä että se ois ollu unta
Voiko unihalvauksen saaha silmät kii
1
272
Vastaukset
- Anonyymi
Silmät on aina kiinni unihalvauksen aikana, mutta henkilö unihalvauksen aikana voi kuvitella, että hän näkee ja kokee asioita, koska hän on unen kaltaisessa tilassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728