Olemme kiomikymppinen pariskunta. Olen itse ollut posliini omasta halustani suhteen alusta asti , mutta mieheni ei ole koskaan ajellut. Se ei ole mitenkään haitannut tahtia, mutta nyt olen saanut päähäni, että tahtoisin kokeeksi ajella hänetkin paljaaksi.
Kertokaapa siis hyvät herrat, kuinka tällainen ujohko rouvasihminen voisi ehdottaa asiaa? Samassa tilanteessa olleet naisetkin saavat tietysti kertoa kojemuksiaan :)
Vinkkejä kaivataan!
4
612
Vastaukset
- Anonyymi
Olen 45 ja posliinina yli 6v. En ollut ennen kuin tapasin nykyisen mieheni. Sitten mieheni suorastaan vaati kiltisti ja kiihottavasti sekä palveli pimppaani, joten suostuin. Sen jälkeen en ole karvoja halunnut. Helpompi, siistimpi ja jopa minustakin paljon kiihottavampi näin.
Ehdota miehellesi, että haluatko ajella karvani. Luulen miehesi syöksyvän siihen muna pystyssä. Sitten ehdotan hänelle samaa kunnon suihinoton saattelemana, kyllä lähtee karvat, niin ainakin meillä.- Anonyymi
Hyvä idea muuten, mutta olen käynyt sokeroinissa jo niin kauan ettei ajeltavaa enää juurikaan ole... (loistometodi siis!)
Mikäs siinä. Tuo yhden ehdottamana, "suihinoton saattelemana" niin varmasti tehoaisi, joskin minulta saisi ajaa muutenkin. Itse ajan säännöllisen epäsäännöllisestä koneella veks, mutta itsekseen sen saaminnen ihan karvattomaksi on hieman haasteellista ja joskus konekin tekee pikku haavan. Jos yhdessä, niin olisihan se tosi kiva.
Ja pillu posliinina--- paras ehdottomasti.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1705425Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1601297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne221048Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982