Koskaan riittäisi sulle vaan haluaisit ihailua ja huomiota muilta
Musta tuntuu nainen etteb
25
563
Vastaukset
- Anonyymi
ihan sama mitä ajattelet, jos miehellä on hyvä itsetunto, se ei ajattele noin :)
- Anonyymi
Ei ole kiinni itsetunnosta. Tai jos naisella huono itsetunto, hakee huomiota somessa ja irl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kiinni itsetunnosta. Tai jos naisella huono itsetunto, hakee huomiota somessa ja irl
Niin mutta en voi vaikuttaa miehen ajatteluun. Jos mies haluaa ajatella noin, eikä luota minuun, niin en voi sille mitään. Sillä vaikka olisin ja eläisin miten, niin jos mies on päättänyt ajatella noin, niin vaikeaa on vaikka en hakisi huomiota muualta .
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17974115W
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olet riittävä mitä oikein kuvittelet minusta
- Anonyymi
Mikset riittäisi??
Mä en ainakaan halua ihailua tai huomiota muutenkaan. - Anonyymi
En tarvitse ihailua ja huomiota muilta. Yksi riittää.
- Anonyymi
Onko ap humalassa?
- Anonyymi
Kyllä riittäisit, jos olisit hän.
🦋 - Anonyymi
Kyllä sanoillasi kalttaa, sun jalkaa.......
T.hyväksikäytit, sinä hävisit. Älä pelkää...
Fläskipiää.
Hähähähähähä.....
Kirjoitettu on.linnustajan ansasta
Rauhallista ilajatu, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=T2CoNvyJNR0- Anonyymi
Kuraa
- Anonyymi
Kuraa
- Anonyymi
Sinä mies riität minulle. En todellakaan tarvitse ihailua ja huomiota muilta.
- Anonyymi
Jos olet oikea en muita näe
- Anonyymi
Ei, riittäisit enemmän kuin hyvin.
- Anonyymi
Yksi riittää, ihailua en kaipaa keneltäkään muulta.
- Anonyymi
En tarvitse ihailua lainkaan. Voitko kuvitella
- Anonyymi
Tismalleen samat miehelle😆. Aivan nappiin 👍Tosin ei ollut minulle tämä aloitus
- Anonyymi
Minkäs sille voi
- Anonyymi
Tuo on niin epäreilua. En ole koskaan halunnut ihailua ja huomiota muilta kuin siltä ketä ihailen itsekin. Ehkä se ole sinä, joka tarvitsee sitä huomiota meistä enemmän.
- Anonyymi
Jos oon kaivannut sua näinkin kauan. Luuletko että kukaan pystyisi sitä paikkaa mitenkään enää viemään?
Minusta on tosi surullista, että joku ajattelee kaivatustaan tuolla tavalla. Kummasta se kertoo kaipaajasta vai kaivatusta?
Omalla kohdallani en ole koskaan kaivannut ihailua tai huomiota keneltäkään. Miksi ihmeessä olisin niin tehnyt?
Hyvää yötä.
☆- Anonyymi
Enpäs.
- Anonyymi
No. Onhan se totta.
Älä mieti. Anna hevosen miettiä. - Anonyymi
Eikös sulla ollut tarpeeksi aikaa? Käyttää kaikki taitosi. Valehteluun.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955