Mitä tuomari yleensäkin ajattelee, jos joku ei käyttäydy asiallisesti, vaan on esim äänessä vähän väliä, puhuu avustajan päälle, kiroilee...
Minulla ja exällä huoltoriita menossa, ja exällä oli hyvin huonoa käytöstä istunnossa.
Voiko olla, että jo pelkän huonon käytöksen takia tuomari ei ratkaise asiaa hänen hyväkseen?
Ex mm uhkasi tuomaria tai sitä koko oileuslaitosta jollain lehtijutulla, jos...
ja poliisitutkinnolla uhkaili vähän kaikkia, jotka on hänen mielestään toiminut väärin.
Puhui minun avustajan päälle, huuteli kommenttejaan vähän väliä.
Kiroili.
Oli pienimuotoinen show, jossa pääosaa esitteli itse exä. Ja hänelle pitäisi muka vielä lapset antaa...huhhuh
Käyttäytyminen käräjillä
6
397
Vastaukset
- Anonyymi
Joka ei noudata puheenjohtajan määräyksiä, tai käyttäytyy sopimattomasti voidaan tuomita OK 14:7 §:n nojalla enintään 1000 euron järjestyssakkoon.
- Anonyymi
Noh, mitä itse ajattelisit, jos olisit tuomari ja pitäisi määrätä lapsi sen vanhemman luokse, jossa hänen on parempi olla. Aika helposti ajatuksesi olisi varmaan jotain tyyliin "on tuo sen verran hullu, ettei sille voi lasta antaa asumaan."
- Anonyymi
Kannattaa antaa viinapulloa, ei varmaan saa äpäriä itselleen.
- Anonyymi
Ajattelin samaa. Äiti vaikuttaa aika lailla tasapainottomalta. Lapsella parempi isän kanssa.
- Anonyymi
Häviät jutun, sillä manipulointisi selviää nopeasti.
- Anonyymi
Se joka puhuu kovimmalla äänellä ja jolla on eniten valehtelevia todistajia on aina oikeassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
- 152288
- 372158
- 161996
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757