Hirviä kolina ja pauke kuulu joka paikasta niinkuin pajavasaralla takoisi 10cm lootua. Savut tuli konehuoneesta jo koeajolla ja sähköt reistaili. Järkytys oli niin valtava että kuukaudeksi joutui niuvaan lepuuttaan hermoja. Rellureinot liikkeessä vielä yritti saada korvauksia kun väittivät että olisin särkeny sen. Asia on nyt riitautettu kuluttajaasiamiehen toimesta. Varokaa koeajamasta näitä rotteloita ja pelkkä sivusilmällä katsominen voi tulla kalliiksi jos rellureino epäilee että koskit relluun ja se särkyy jo siitä ja siitä ei enää ole pitkä matka pälli lomalle niuvaan kun hermot menee että kaikkia perkeleitä sitä onkaan! Onneksi nyt Toyota ja asiat kunnossa ei ongelmia vielä kun vaan saa tuon rellu oikeudenkäynnin loppuun! Kyllä taas elämä opetti rellu vei miehen lataamoon ja käräjille.
Renault australia
4
195
Vastaukset
- Anonyymi
Saman huomasin itsekin kolina oli niin valtavaa että meni kuulo ja nyt on molemmissa korvissa kuulolaitteet. Lääkäriäkin rupesi niin hohotuttamaan että ei enää uskonut silmiään kun piti sillekin näyttää rellun ongelmia. Noh lääkärikin meni silmälääkäriin ja niin pahasti järkyttyi kuulolääkärikin että me molemmat jouduttiin pakkopaidassa niuvaan.
- Anonyymi
Kalliiksi tuli koeajo minulle kahen tonnin kuulolaitteet ja lääkärille tonnin silmälasit.
- Anonyymi
Ennen talvea nuokin serjätteet on jo korjaamolla.
- Anonyymi
Pärnänen muuten korjaa pärekoreja ja relluja! Sieltä kannattaa kysyä korjausapua. Kysyin että mitä yhteistä niillä on niin pärnäsen korjaamo vastasi että molemmat tulee tänne aina poikkeuksetta pillunpäreinä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465437Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5662008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781135Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50833Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758