Unelmasalkku peli
Aiheesta lisää
https://www.kauppalehti.fi/unelmasalkku/
KL: Suurin salkku voittaa - peli alkaa 13.9.!
7
540
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmaisena vinkkinä kaksi osaketta. Muut saatte poimi itse.
Suomesta kannattaa napata kisaan ainakin seuraavaat
Remedy Entertainment
Perustelen asian vain: Osakkeessa on nousupotentiaalia.
Lapwall
Perustelen asian vain: Halvempaa saa paljon ja vahva toimija Suomessa. - Anonyymi
Aivan, kiitti vinkeistä - sinnehän tulikin saman tien laitettua satatonnia sileäksi : )
Luotin kotimaisista samoin Remedyyn ja mm. Nurmiseen.- Anonyymi
Ei huono. Jos hyvin käy näillä pönkittää omaa sijoitustaan, ellei sitten muut ole tehneet samoja valintoja. Uskaltaako moni edes leikkimielisessä pelissä katsoa Remedy korttia. Toivoa sopii ettei niiden, jotka sitä itse ovat salkkuunsa poimineet.
Nurminen ehkä vähän enemmän toivotaan, koska saisi nousta aika hurjasti, jotta sitä myymällä vois tehdä rahaa ja ostaa jotain muuta. - Anonyymi
Remedyn lähteekö nousuun tosin vasta näkee aikaisintaan Marraskuuussa, koska Lokakuun lopulla jukaistaan Alan Wake 2 ja miten osake reagoi riippu millaisen vastaanoton peli saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Remedyn lähteekö nousuun tosin vasta näkee aikaisintaan Marraskuuussa, koska Lokakuun lopulla jukaistaan Alan Wake 2 ja miten osake reagoi riippu millaisen vastaanoton peli saa.
Remedyllä ois kisassa pärjänny. Lapwallilla ei juuri nyt.
- Anonyymi
obama 🤣🤣🤣 jollain sama huumorintaju , kun mulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337314- 396825
- 323827
- 453220
- 342824
- 162632
- 372218
- 162166
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 342010