Olen vaihtamassa sähkösopimusta.
Vaihtoehtoina minulla on Helen tai Lumme.
Olen ottamassa 12 kuukauden kiinteähintaisen sopimuksen.
Onko mielipiteitä kumpi kannattaa valita?
Kerro kokemuksistasi!
Sähkösopimus Vaihtoon
8
737
Vastaukset
Itse ottaisin halvimman kuukausimaksu huomioiden. Halvin vaihtelee viikottain. Helen oli viimeksi kun tarkastin viikko pari sit. Tarvis ittekki pian tehdä uusi sopimus mutta olen ajatellut mennä pörssisähköön. 5cnt/kW 2 vuoden määräaikainen loppuu ihan just.
- Anonyymi
Roskis on jossain toisaalla aina. Valitsin heleän rentukan. Hän runoilee tosipaikan tullen
https://youtu.be/0vk1H2rtQv4?si=9kuq8h2XFzlzV27E - Anonyymi
Mikä on seuraavan vedätyksen aihe ?
- Anonyymi
Helen ei vastaa puhelinpalveluunsa netissä tehty sopimus ei tullut voimaan Älkää tehkö heleninkanssa mitään sopimuksia asiakas palvelu on heille niin mekityksetön ertteivät vataa puhleimeen puolessa tunnissa. En suosittele kellekään tämän asaikasta halpana paskana pivää yhtuötä.
- Anonyymi
Minä valitsin Lumpeen kiinteä yksi vuosi ja se vaihtui 1.9. Laskin, että energia kallistui 70-80 euroa kuukausi. Ei tarvitse stressata. Ja voihan kulutusta yrittää vähentää. Miten, lisäämällä sukkia ja peittoa:)
- Anonyymi
Helenin myyjän epäasiallinen käytös kauppakeskus Isossa Omenassa aiheutti ison kohun. Myyjän työvuoro keskeytettiin, kun hän oli käyttäytynyt epäasiallisesti asiakasta kohtaan.IL-
- Anonyymi
Itse olin pitkään Helenin asiakas, petyin heidän puhelinmyyjään, jätti pahan jälki maun, vaihdoin sen Lumme-energiaan. Pitkäaikaisena asiakkaana maksoin kallista sähköä heille, en enää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316119- 345633
- 293154
- 342514
- 442457
- 152198
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707