Parasta mitä voit miehellesi antaa

Anonyymi-ap

Prostituutio ei ole väärin. Itse etsin naista, joka olisi valmis alistumaan prostituutioon minun suostumuksellani. Itsellä on vähän velkoja pelaamisesta. Jos nainen rakastaa miestä niin sitten suostuu myös prostituutioon. Se pillu ei siitä kulu. Periaatteessa olen itse valmis jopa hoitamaan rahastukset ja muut, ei muuta tarvitse kuin antaa panna. Itse olen miettinyt kun omistan pakun, että sinne taakse voisi laittaa patjan. Jos olis turskia vaikka 30+ kpl päivässä, niin siitä tulisi melkein tonni rahaa jos seksi kortsun kanssa olisi 20 e ja vaikka ilman kumia 30 e.

8

394

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uuuh kuuma ajatus. Kun sais oman naisystävän suostumaan tuohon.

• Anonyymi

Samo että jätät jos ei suostu.

• Anonyymi

Hyi hitto ku halvalla yrittää parittaa. Ja vielä omien velkojen maksuun. Mitä nainen hyötyy. Myy ite persettäs noin halvalla.

• Anonyymi

Jos alkaa sellaiseen Pro touhuun, että turskat lähinnä vaan vetävät kymmenessä minuutissa kassit tyhjiksi, niin ei se 20 e nyt niin vähän ole. Kymmenen minsan nussiminen, kaksi euroa minuutilta. Tai kolme, jos panee ilman kordaria. Tuntipalkaksi tulis 120-130 euroa. Moni kuule nykyisin saa paljon vähemmän. Idea olisi saada paljon ukkoja, siitä kertyy sitten myös se raha. Kuusi ukkoa tunnissa, eli 120 e kumin kanssa. Kahdeksan tunnin nussimisella 960 e. Horatsulle voisi heittää siitä 60 e. Viikko hommia ja omat velat olis suunnilleen maksettu. Haaveissa olisi myös vene ostaa jossain vaiheessa.

Nykyisin on ostajan markkinat. Kenellä muka niin spesiali pillu on, että siitä satoja euroja saisi yhdeltä panolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos alkaa sellaiseen Pro touhuun, että turskat lähinnä vaan vetävät kymmenessä minuutissa kassit tyhjiksi, niin ei se 20 e nyt niin vähän ole. Kymmenen minsan nussiminen, kaksi euroa minuutilta. Tai kolme, jos panee ilman kordaria. Tuntipalkaksi tulis 120-130 euroa. Moni kuule nykyisin saa paljon vähemmän. Idea olisi saada paljon ukkoja, siitä kertyy sitten myös se raha. Kuusi ukkoa tunnissa, eli 120 e kumin kanssa. Kahdeksan tunnin nussimisella 960 e. Horatsulle voisi heittää siitä 60 e. Viikko hommia ja omat velat olis suunnilleen maksettu. Haaveissa olisi myös vene ostaa jossain vaiheessa.

Nykyisin on ostajan markkinat. Kenellä muka niin spesiali pillu on, että siitä satoja euroja saisi yhdeltä panolta.

Miksi sitten pitää olla että ilman kortsua maksaisi 30 e? Miksi ei että kortsun kanssa 20 ja ilman 25? Mietin vaan tuota että miksi pitää kymppi enemmän maksaa jos tahtoo painaa paljaalla?

T: kiinnostunut mahdoll. asiakas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten pitää olla että ilman kortsua maksaisi 30 e? Miksi ei että kortsun kanssa 20 ja ilman 25? Mietin vaan tuota että miksi pitää kymppi enemmän maksaa jos tahtoo painaa paljaalla?

T: kiinnostunut mahdoll. asiakas

Jos ottaa kympin enemmän kortsuttomasta panosta niin sen rahan voi säästää jos kävis niin huonosti että tulisi joku tauti. Pitää sillon maksaa lääkärille ja tietty lääkkeet myös, vaikkei ne kovin kalliita kyllä ole.

• Anonyymi

Kiihottava idea. Jos laitettaisiin tulot puoliksi?
      N39

• Anonyymi

Ei. Maksimissaan 20-60 e saat jos panoja on ollut 960 euron arvosta. Tässä haetaan sub naista eikä mitään liikekumppania. Nautinnon saat siitä kun tiedät tehneesi työsi hyvin. Se on palkka.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      192
      5871
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      47
      2691
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2252
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1769
    5. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      33
      1708
    6. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1404
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1367
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1311
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1253
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      997
    Aihe