Vesilahden kunnanjohtajan erottaminen ei mennyt lain mukaan.
Toimittiin vastoin lakia?
10
403
Vastaukset
- Anonyymi
Alkaako poliisi hutkiin ja pistää rötostelijät putkiin.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Minä luin jostain että erosi itse.
- Anonyymi
Tehtävästään eronnut Hirvonen saa merkittävän korvauksen.
https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000009793700.html
Ei siis "tehtävästään erotettu..." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehtävästään eronnut Hirvonen saa merkittävän korvauksen.
https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000009793700.html
Ei siis "tehtävästään erotettu..."Erosi siis ihan ite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erosi siis ihan ite.
Duunarien pitäisi opetella tekemään parempia työsopimuksia. "Jos en tykkää olla teillä töissä ja eroan, niin maksatte minulle kahden vuoden palkan erokorvauksena"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erosi siis ihan ite.
Pskkohan se oli erota kun savustettiin pois. Vaan kun ei tästä erimielisyysasiasta ole kunnon pöytäkirjaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pskkohan se oli erota kun savustettiin pois. Vaan kun ei tästä erimielisyysasiasta ole kunnon pöytäkirjaa.
"Pskkohan se oli erota kun savustettiin pois." No, jos kahden vuoden palkka on tarjolla mikäpä siinä sitten.
- Anonyymi
Ituniskat savustaa kaikki pois jotka ei tee kuten he haluaa, eli kehitys ei kehity jos ituniskat saa päättää. Katsokaa nyt peiliin senaattorit mitä olette saanut aikaan. Ääniä tuskin ropisee seuraavissa kunta vaaleissä näille palvaajille.
- Anonyymi
Eduskuntakin on täynnä lainrikkojia , niin miksei pienen kunnan päättäjistäkin sellaista ainesta löytyisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707