Naapuri kuorsaa!!

Uneton yö tiedossa

Asumme kerrostalossa,ja naapurimme kuorsaa.
Mistä nykyajan talon seinät tehdään, kun naapurin äänekäs kuorsaus pitää joka saakutin yö hereillä.
Tämä naapuri on kaksimetrinen, ja painaa 160kg.
Hyvät neuvot olisi paikallaan.

10

4710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiljentäjä

Menet ja karjaiset sen oven takana "SAATANA"! Luulisi hiljenevän.

• .................

soita sille ja käske mennä käymään pissillä

• vaikka

koska meinaa saada sävellys työnsä kuntoon.jos ei ymmärrä niin mainise "niin muuten apteekissa on myynnissä kuorsaus laastareita ja ovat hyvin tehkkaita myös..."

• muuta!

On äärimmäisen harvinaista, että talossa kuorsaus kuuluu asunnosta toiseen. Olen itse asunut useassa eri osoitteessa, uusissa ja vanhoissa taloissa, eikä tällaista ongelmaa ole eteen tullut. Jos talossa jossa asut, äänieristys todella on niin heikko että tällainenkin ääni kuuluu, ei sinulla ole muuta vaihtoehtoa. Kuorsaria kun ei hiljennetä millään kiljumisilla kuin hetkeksi (ja teidän talonne äänieristyksillä saat samalla niskaasi koko muun asujaimiston). Mahdollista on myös, että talossanne on tapahtunut jotain rakenteellisia virheitä joiden takia ääni kuuluu asunnosta toiseen tavalla jolla ei pitäisi. Ota yhteys isännöitsijään ongelman selvittämiseksi - tai muuta, valitettavasti.

• neuvo

Olen samaa mieltä, että asunnon äänieristys on puutteellinen. Jos kyseessä on omistusasunto kannattaa harkitä lisä äänieristettä huoneiston sisäpuolelle.

• että laittaa eristettä
        neuvo kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että asunnon äänieristys on puutteellinen. Jos kyseessä on omistusasunto kannattaa harkitä lisä äänieristettä huoneiston sisäpuolelle.

omalle puolelleen? Se kyllä vähentää ääntä, joka asunnosta kuuluu muille, mutta eristääkö se ääntä myös toiseen suuntaan? Onko kellään kokemuksia? Olisin erittäin kiinnostunut kuulemaan ovatko ihmiset onnistuneet parantamaan jollain tällaisilla "kotikonsteilla" asumisviihtyvyyttään. Meilläkin on nimittäin aika huonosti äänieristetty talo...

• hiljaissuus

Me laitettiin naapurin vastaiselle seinälle vaatekomerot ja ongelma loppui siihen. Myös jotkin suuret seinävatteet ehkäisee naapurin ääniä kuulumasta.

• Kellään kokemusta?

Seinän eteen saa tosiaan vaikka juuri komerot laitettua, mutta miten ylhäältä alas kuuluvat äänet? Jos vaikka ylänaapuri lyö parketin kiinni betoniin ja kaikki tavallinenkin kävely ym. ym. alkaa kuulua alas, voiko alanaapuri tehdä mitään muuta kuin ostaa laatikollisen korvatulppia tai muuttaa?

• Anonyymi

Ei minulle kuulu yleensä mitään. Onnekseni olen vähän iältäni huonokuuloinen ja naapurit ovat maahanmuuttajia. Suomalaiset teinit ovat pahimpia.

• Anonyymi

Tai sitten et asu 60-luvulla rakennetussa kerrostalossa, joka palstan hameeseen pukeutuvan "rakennusmestarin" nimeltä MultiHildaRane mielestä edustaa uutta kerrostaloa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6984
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6404
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3494
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2980
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2714
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2408
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2066
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1937
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1797
    Aihe