Jos uusii tavallista henkilöauton ajokorttia iän puolesta, kuuluuko siihen verikokeet josta ilmenee hakijan KOLESTROOLI taso?
Onko minua kusetettu ja haluaako SALON TERVEYSTALO vain minun rahani.
Naislääkäri TERVEYSTALOLLA TURUNTIELLÄ sanoi: "En voi lääkärinä myöntää ajokortillesi jatkolupaa, kun sun kolestroolitasoasi ei ole mitattu vuosiin".
ONKO MINUA KUSETETTU, itse tunnen olevani paremmassa kunnossa kuin 20:senä?
Tuli sellainen tunne, että nyt tuosta asiakkaasta otetaan kaikki mahdolliset kokeet, että saadaan TERVEYSTALOLLE tuottoa.
Salon Terveystalo ei uusinut ajokorttiani, koska en ollut käynyt vuosiin kolestroolimittauksessa?
5
400
Vastaukset
- Anonyymi
Sua kusetittiin koskas ne haluaa vain lypsää lisää rahaa kun suostut heidän labransa asiakkaaksi.
Itse ja 2 vuotta sitten uusisin ajokorttini terkkarissa, jonoa oli mutta ei siellä tosiaankaan puhuttu mistään verikokeista.
Vaimoni käy Terveystalossa joskus, mutta tskin enää käy.- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18002205e
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jos sellainen vaaditaan, se olisi kerrottu aikaa vastattaessa. Mikään säännös ei tietojen mukaan vaadi. Terveystalo nainen oikaiskoon pikaisesti
- Anonyymi
Ei ajolupaa terveystaloissa uusita, kyllä se on poliisiviranomaisen hommia!
Että sikäli traollialoituksen tekijältä heittää heti alkuun... - Anonyymi
Ämmä ( tohtori ) sanoi tasan tarkasti " En voi uusia sun ajokorttisai, koska haluan ensin mitaa sun koleestroolisi", tasan ntarkkaan näin sanpi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1684377Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372504- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321173Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441142Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.116862