Moikka, taustaani: Olen sairastanut pakko-oirehäiriötä puolet elämästäni sillee että siitä on ollu jotain satunnaista haittaa. On ollu tarkistelua, hygieniajuttuja, tunnustelelemista ihmisille vaikken olis tehny mitään vääräkään, kehon reaktioiden tarkkailua (esim korona-aikaan että tuntuuko kurkussa jotain).. Nyt viimeiset vuodet on menny hyvin ja elämässäni on asiat tavallaan tosi hyvin. On ihana perhe, ihana työ, ystäviä, harrastuksia..
Nyt keväällä kävi hassu juttu. Olin ihan rutiini työterveystarkastuksessa ja me puhuttiin itsetuntoasioita/kiusaamistaustani ym ja hoitaja sanoi mulle jotain mihin vastasin että "ihanasti sanottu". Kuulostaa nyt ihan hullulta mut mä jäin jumittamaan ihan älyttömästi tohon että mikä juttu. Ei hänkään enää muistanut kun kysyin. Tosi rasittavaa kun jää miettimään jotain mihin ei voi vaikuttaa ja mikä on vieläpä positiivista.. absurdia.
Onko kenelläkään muulla käynyt näin että olis jääny miettimään jotain mikä ei oo ees negatiivista? Älkääkä pliis kivittäkö mua, tiedän itsekin miten naurettavasta asiasta on kyse kun maailmassa on oikeitakin ongelmia :(
Yksityiskohtien miettiminen
Anonyymi-ap
1
457
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707