Joo eli koppimönkijässä on Mds fanatic hs8 aktiivisubbaripari, ostin noin kuukausi sitten ja ovat toimineet siitä lähtien, mutta eilen olin ajamassa ja herätejohto irtosi vahvistimesta, laitoin uudestaan kiinni mutta ei tullut vihreää power valoa mikä ennen on syttynyt eikä subbareista kuulunut mitään. Kaikki johdot ja liitännät tarkistin mutta mistään en löytänyt vikaa. Virtakynällä kokeilin kaikki vahvistimeen menevät johdot ja jokaisessa kulkee virta paitsi maadoituksessa kynän valo on himmeämpi kuin muiden, olen sulakkeet vaihtanut ja yksikään ei ollut palanut. En nyt tiedä mitä tehdä, vai pitääkö subbari viedä huoltoon. Olisi nyt aikakova kiire saada nämä toimimaan. Kiitos jo etukäteen.
Aktiivisubbari ei käynnisty vaikka liitännät ovat kiinni ja sulakkeet toimivat
7
931
Vastaukset
- Anonyymi
Varo luukuttamasta sitä subbaria. Ovet pullahtaa kupruille ja katto irtoaa.
- Anonyymi
Siitä on savu karannut. Vie laite huoltoon, niin laittavat uudet toimintasavut sisään.
- Anonyymi
Onko tää savun karkaaminen jotenkin ehkäistävissä vai oliko jotenkin oma vika/huono tuuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tää savun karkaaminen jotenkin ehkäistävissä vai oliko jotenkin oma vika/huono tuuri.
Lyhytkin oikosulku päästää toimintasavun karkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyhytkin oikosulku päästää toimintasavun karkuun.
Usein paremmissa laitteissa on sulake oikareita varten tai laitteen sisällä pico-sulakkeita piirilevyillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usein paremmissa laitteissa on sulake oikareita varten tai laitteen sisällä pico-sulakkeita piirilevyillä.
Joo siis tässä vahvistimessa on 20A sulake sisällä joka ei ole mennyt rikki. Ihan kokeilin toista samanlaista sulaketta mutta kummallakaan ei mennyt vahvistin päälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738