Crots open legginsit

Anonyymi-ap

Tanssipaikalla minua huomattavasti vanhempi nainen tuli hekemaan. Hoikka ja kaunis, t-paidan lävitse törröttivät rinnat ja jalassa tiukat keinonahkaiset legginsit. Ensi tahdista oli selvää, että tanssiminen ei ollut rouvan päällimmäinen tarkoitus, siihen malliin hän hinkkasi minua itseensä. Ja rouvan ensikommentti ei ollut mikään niistä perinteisistä, vaan hän ilmoitti lagonisesti, sullahan seisoo. Niin toki seisoi, tottahan se. Kesken kappaleen hän otti minua kädestä kiinni ja sanoi tule. Hetken päästä olimme tanssipaikan parkkipaikalla autojen välissä. Nainen avasi vetoketjulla legginsit haaroista ja kaivoi toisella kädellä kalun housuistani ja kääntyi selin ja ohjasi sen sisäänsä. Loppu onkin sitten sitä perusjuttua. Lopuksi nainen pyyhki tavaransa ja veti vetoketjun kiinni. Ja juoksi takaisin tanssipaikalle.

18

898

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haista paska hönö

• Anonyymi

Delaa idiootti

• Anonyymi

Tuollaiset legginsit on kivat. Ei hankalasti riisuttavia vaatteita, vain vetoketju auki ja se on sitten siinä.

• Anonyymi

Mistä noita voi ostaa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä noita voi ostaa ?

Ainakin AliExpressistä, 10,- - 30 ,- euroa kappale. Kannattaa tilata kaksi numeroa isommat, muuten ei sovi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin AliExpressistä, 10,- - 30 ,- euroa kappale. Kannattaa tilata kaksi numeroa isommat, muuten ei sovi.

/item/1005005935963686.html?spm=a2g0o.detail.0.0.6f41uagWuagWbK&gps-id=pcDetailTopMoreOtherSeller&scm=1007.40050.354490.0&scm_id=1007.40050.354490.0&scm-url=1007.40050.354490.0&pvid=eb81ffda-c877-4960-b555-957897590458&_t=gps-id:pcDetailTopMoreOtherSeller,scm-url:1007.40050.354490.0,pvid:eb81ffda-c877-4960-b555-957897590458,tpp_buckets:668#2846#8112#1997&isseo=y&pdp_npi=4@dis!EUR!37.72!18.86!!!39.56!!@2103245416946814371938337ecf2c!12000034923795502!rec!FI!!ABS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä noita voi ostaa ?

Niuvanniemen suljetulta tietysti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niuvanniemen suljetulta tietysti

Sultako älä spede viitti kertoo paskaa. Otahan taas kaveriltas poskeen ja pyllistä toiselle.

• Anonyymi

Noissa dogging jutuissa ihan mahtavat, on kokeiltu. Todellista pikaseksiä.

• Anonyymi

Mun naapurissa asuu aisuripariskunta tai swingereitä miksi niitä nyt nimitetään. Vaimon kanssa he lähtevät autolla ja vaimolla on tuollaiset legginsit ja korkekorkoiset nilkkurit jalassa.

• Anonyymi

Mun mies tilaisi tuollaiset, monta kivaa on tehty.

• Anonyymi

Saatanan mätisäkki sulla mitään miestä ole ,hyppää jorpakkoon kurppa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatanan mätisäkki sulla mitään miestä ole ,hyppää jorpakkoon kurppa

Katos katos peräkammarin luuseri aikamiespoika kilahti. Taitaa vähän sua vituttaa kun et akkaa saa vaikkka täällä ruinaat.

• Anonyymi

Voi jukra, on kyllä räyheen näköiset. Taidanpa tilata itselleni tuollaiset... mitähän mieheni tuumaisi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi jukra, on kyllä räyheen näköiset. Taidanpa tilata itselleni tuollaiset... mitähän mieheni tuumaisi ?

Miehesi olisi onnellinen ja ylpeä Sinusta. Suonikohjut ja reisi selluliitit eivät näkyisi. Noissa näyttää olevan korkea vyötärö, joten massukkakin litistyisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehesi olisi onnellinen ja ylpeä Sinusta. Suonikohjut ja reisi selluliitit eivät näkyisi. Noissa näyttää olevan korkea vyötärö, joten massukkakin litistyisi.

Tuo on ihan totta. Pienet vartalon virheet peittyvät mainiosti.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6314
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5783
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3254
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2650
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2574
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2238
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1906
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1779
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1737
    Aihe