Epäiletkö että kaivattusi

Anonyymi-ap

Salaa sinulta jotain tärkeää?

Mielisairauden, lapsen, tuomion?

Mitä silloin tulee tehdä?

5

507

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Soitella naapurit sairaalat kaikki läpi ja muutenkin toimia hyvin sekopäisesti

• Anonyymi

En epäile.

• Anonyymi

Klikkasin lehdestä paljon kuolema maksaa mutta olikin vaan mainos se 🤔😤🙈

• Kyllä se on aika tapaus/yksilökohtaista mitä silloin tulisi tehdä... Millainen fiilis tilanteesta itellä on? Miten lupaavalta toinen kaikesta huolimatta vaikuttaa? Millaisia toiveita itsellä on? Ja sitten ne pari miljardia muuta seikkaa...

Itse olen ainakin omasta mielestäni yrittänyt antaa toiselle aikaa ja tilaa kertoa elämästään, koittanut rohkaista toista kertomalla omista vähemmän hyvistä puolistani vaatimatta toiselta samaa, kertonut kun toisella on kysyttävää menneisyydestäni ja muuta sellaista. Mutta kaikki nimenomaan "vaatimatta" toiselta kaikesta menneisyydestään kertomista, vaatimatta olemisellani vastaamaan omaan avoimuuteeni, koittaen vain jättää sen oven auki, että minä olen tällainen urpo, niin luuletko että pelkäisin sinun historiaasi.

Mutta tosiasia on, että eihän sitä ennalta voi tietää mitä sieltä tulee ja miten paljon toinen pelkää niistä asioistaan kertoa, omista syistään, niin se tie on täysin sumussa ja ainoa mihin voi varautua, on se että kaikesta huolimatta hyväksyy toisen "vain" toisena vajavaisena ihmisenä, vaikkei ehkä asioita kuultuaan enää haluaisikaan suhdetta jatkaa. Mutta siitä huolimatta toisen voi hyväksyä ja antaa toisen rohkeudelle tunnustusta, etenkin pitämällä suunsa toisen asioista kiinni.

• Anonyymi

No, en kyllä epäile kenestäkään noita, mutta jos epäilisin, niin kyselisin...En ehkä suoraan, ellei anna syytä, vaan jotain kierotietä...Jos joku vainu herää, niin yleensä, jos on tärkeä henkilö, niin tahdon tietää, missä mennään. Ihan, että tiedän, missä mennään. Loppu päätelmät ei sitten muille kuulu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6314
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5783
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3254
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2650
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2574
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2238
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1906
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1779
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1737
    Aihe