Kokoomuksen kosto kaataa patsashankkeen?

Anonyymi-ap

Kokoomus joutui nöyryytetyksi Naantalissa. Mutta kosto voi olla iso. Niinköhän käy ettei kaupunki lähde tukemaan Pekka Siitoimen patsashanketta. Jos kokoomus vastustaa, ei toteudu.

8

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mää taas kuuli että jevgeni prigotsin oli tavannu pekan ja aadolfin helvetissä ja ne oli siellä sopineet, että naantalin torille tulee aadolfin patsas. Pekkahan on kuitenkin pelkkä juoksupoika, ei edes osastopäällikön tasoinen.

Aatu oli siitäkin vähän suuttunu, kun pekka oli nimenny piskinsä hitlerin mukaan. Että katotaan sitte ehkä seuraavassa jaossa, kun näitä alan miesten patsaita seuraavan kerran sinne torille tehdään.

• Anonyymi

Ei taida Pekka patsasta saada.
        Kokoomus näytti karvansa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoomus näytti karvansa

Niin ja kun aatukin on vastaan, ei siinä kokoomuksen kanta vaikuta. Aatu sentään raportoi suoraan vihtahousulle, joten hän on niin sanotusti ”well connected”.

Mä luulen että vihtahousu itsekin haluaisi pytingin siihen torille. Kannattaisi ehdottaa kaupunginhallitukselle, ja jos sinä vielä suostut puoltamaan hanketta, niin se on sitten sillä selvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoomus näytti karvansa

Nyt kävi niin hauskasti, että keisari Palpatine oli kuullut, että Hitlerille suunnitellaan patsasta Naantilin torille. Naantalin tori kun on tunnettu intergalaktinen pahuuden voimien kohtauspaikka, hän oli antanut Darth Vaderille tehtävän järjestää, että hänellekin laitetaan patsas siihen Hitlerin viereen. Ehtona oli kuitenkin että sen on oltava suurempi, kuin Hitlerillä, eikä Pekan patsasta saa tuoda sen lähelle. Pekka kun oli tunnettu ryssien ja kommunistien juoksupoika.

• Anonyymi

Jossain näin patsassuunnitelman ja siinä oli kuohittu yksisarvinen dildo otsassa. Häntä oli typistetty kuten hitlerin viikset. Onhan siinä hännän alla tavallaan suunreikäkin vähän niinkuin valmiina. Oliko tämä.

• Anonyymi

Eiköhän mennä jossakin järjestyksessä.
        Prkan muistomerkki ja sen jälkeen vasta maalautetaan kunnnallisneuvos Junnilan muotokuva

• Anonyymi

Aika sekavaa juttua edellä
        Wilhelm Junnilan muotokuva on aivan eri asia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika sekavaa juttua edellä
        Wilhelm Junnilan muotokuva on aivan eri asia

Mun mielestä aivan selkeää. Suuremmat voimat ovat kiinnostuneet Mesi-Näätälin politiikasta. Sieltä hiilihanko-osastolta ei ole vielä saatu kannanottoa muotokuvaa varten. Mutta olen kokoajan kuulolla ja ilmoitan jos jotain selviää. Mulla on kuitenkin koko ajan Ouija-lauta valmiina ottamaan vastaan telexiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7004
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6434
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3514
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3010
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2714
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2408
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2076
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1947
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1807
    Aihe