Kokoomus joutui nöyryytetyksi Naantalissa. Mutta kosto voi olla iso. Niinköhän käy ettei kaupunki lähde tukemaan Pekka Siitoimen patsashanketta. Jos kokoomus vastustaa, ei toteudu.
Kokoomuksen kosto kaataa patsashankkeen?
8
329
Vastaukset
- Anonyymi
Mää taas kuuli että jevgeni prigotsin oli tavannu pekan ja aadolfin helvetissä ja ne oli siellä sopineet, että naantalin torille tulee aadolfin patsas. Pekkahan on kuitenkin pelkkä juoksupoika, ei edes osastopäällikön tasoinen.
Aatu oli siitäkin vähän suuttunu, kun pekka oli nimenny piskinsä hitlerin mukaan. Että katotaan sitte ehkä seuraavassa jaossa, kun näitä alan miesten patsaita seuraavan kerran sinne torille tehdään.- Anonyymi
Ei taida Pekka patsasta saada.
Kokoomus näytti karvansa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus näytti karvansaNiin ja kun aatukin on vastaan, ei siinä kokoomuksen kanta vaikuta. Aatu sentään raportoi suoraan vihtahousulle, joten hän on niin sanotusti ”well connected”.
Mä luulen että vihtahousu itsekin haluaisi pytingin siihen torille. Kannattaisi ehdottaa kaupunginhallitukselle, ja jos sinä vielä suostut puoltamaan hanketta, niin se on sitten sillä selvä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus näytti karvansaNyt kävi niin hauskasti, että keisari Palpatine oli kuullut, että Hitlerille suunnitellaan patsasta Naantilin torille. Naantalin tori kun on tunnettu intergalaktinen pahuuden voimien kohtauspaikka, hän oli antanut Darth Vaderille tehtävän järjestää, että hänellekin laitetaan patsas siihen Hitlerin viereen. Ehtona oli kuitenkin että sen on oltava suurempi, kuin Hitlerillä, eikä Pekan patsasta saa tuoda sen lähelle. Pekka kun oli tunnettu ryssien ja kommunistien juoksupoika.
- Anonyymi
Jossain näin patsassuunnitelman ja siinä oli kuohittu yksisarvinen dildo otsassa. Häntä oli typistetty kuten hitlerin viikset. Onhan siinä hännän alla tavallaan suunreikäkin vähän niinkuin valmiina. Oliko tämä.
- Anonyymi
Eiköhän mennä jossakin järjestyksessä.
Prkan muistomerkki ja sen jälkeen vasta maalautetaan kunnnallisneuvos Junnilan muotokuva - Anonyymi
Aika sekavaa juttua edellä
Wilhelm Junnilan muotokuva on aivan eri asia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika sekavaa juttua edellä
Wilhelm Junnilan muotokuva on aivan eri asiaMun mielestä aivan selkeää. Suuremmat voimat ovat kiinnostuneet Mesi-Näätälin politiikasta. Sieltä hiilihanko-osastolta ei ole vielä saatu kannanottoa muotokuvaa varten. Mutta olen kokoajan kuulolla ja ilmoitan jos jotain selviää. Mulla on kuitenkin koko ajan Ouija-lauta valmiina ottamaan vastaan telexiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728