Eikö Lehmosssa Ole kaikilla omaa roskista kun täytyy kurvata hurjaa vauhtia taloyhtiön pihaan ja tyhjentää mustan farmariauton takakontti. Jos tapahtuu vielä rekkari on tiedossa. Ihmetyttää suuresti.
Jätekeräys
12
512
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäpä meinasit rekkarilla tehdä?
Minäkin pienenä keräilin tienvarressa ohi ajavien autojen rekkareita vihkoon.
En vain ole keksinyt mitä niillä voisi tehdä.
Jos olet niin kiinnostunut rekkareista niin voin antaa vihkon sinulle.- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18021601O
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kyllä rekkarille käyttöä löytyy. huolestuttaako
- Anonyymi
Ei, miksi huolestuttaisi? Ei tätä rekkarivihkoa ole pakko ottaa, joten älä vauhkoa.
- Anonyymi
No käytäpä rekkaria ja ilmeisesti tarkoitat poliisille ilmoittamista.
Sinä; Musta auto jonka rekisterinumro on XXX-111 toi roskia roskakatokseen.
Poliisi; Niin, mitä sitten? Sitä vartenhan roskakatokset on...
Sinä; Mutta kun minä en tuntenut sitä.
Poliisi; Ei sulje pois sitä etteikö kyseessä olisi saman talon asukas, kotiavustaja, auttamassa
ollut sukulainen tms.
Sinä; Niin mutta kun...
Poliisi; Jos tuosta nyt jollekin pitää ilmoittaa niin soittakaapa isännöitsijälle.
Luuletko tosiaan että poliisilla on aikaa tutkia kaikenmaailman roskapussin tuojia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi; Ei sulje pois sitä etteikö kyseessä olisi saman talon asukas, kotiavustaja, auttamassa
ollut sukulainen tms.
Sinä; Niin mutta kun...
Poliisi; Jos tuosta nyt jollekin pitää ilmoittaa niin soittakaapa isännöitsijälle.
Luuletko tosiaan että poliisilla on aikaa tutkia kaikenmaailman roskapussin tuojia?Pilasit hyvän aloituksen ja pahoitit hänen mielensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilasit hyvän aloituksen ja pahoitit hänen mielensä.
No, sori siitä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ollut sukulainen tms.
Sinä; Niin mutta kun...
Luuletko tosiaan että poliisilla on aikaa tutkia kaikenmaailman roskapussin tuojia?Runosuoni puhkes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ollut sukulainen tms.
Sinä; Niin mutta kun...
Luuletko tosiaan että poliisilla on aikaa tutkia kaikenmaailman roskapussin tuojia?eipä tähän poliisia eikä rekkaria tarvita kun pysytään omilla roskiksillamme KIITos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eipä tähän poliisia eikä rekkaria tarvita kun pysytään omilla roskiksillamme KIITos
Kovastihan tuota rekkaria tunnuit tarvitsevan kun piti ihan puheeksi ottaa että rekkari on ylhäällä. No koeta nyt kuinka paljon siitä on hyötyä, pihapoliisi.
- Anonyymi
se olin minä säästän hirveästi rahaa kun vien roskat toisten pönttöihin
- Anonyymi
ninnhän se on. se koira älähtää kehen kalikka kalahtaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336434- 355933
- 293304
- 452710
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401809En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747