Neljän lapsen äiti on ollut kotona tyhjänpanttina kun lapset on koulussa ja päiväkodissa ihmettelen suuresti miten saa päivänsä kulumaan itse olen viidenlapsen äiti ja aina ollut töissä kun olen vienyt lapseni päiväkotiin tämä äiti saa paljon kaikkia tukia että oikein kehuskelee miksi ei itse hoida lapsia vaan vie muiden hoidettavaksi päiväkotiin näitä tapauksia on pilvinpimein ja ovat vielä kanta suomalaisia ei normaali ihminen ymmärrä näitä nykyajan nuoria äitejä kaikki pitäis saada ilmasiksi laiskiaiset🤔
Koivukylän Äiti
2
215
Vastaukset
- Anonyymi
Näin se on!
Laki sallii lasten pitämistä päivähoidossa vaikka aikuinen/aikuiset ovat kotona.
Onneksi mainitsit; "ovat vielä kantasuomalaisia", jotta määrätyt henkilöt eivät pääse heti "kertomaan" muiden lasten olevan päiväkodissa vanhempien ollessa kotona.
Välillä näkee juttuja, jossa esim. perheeseen on syntynyt toinen lapsi niin ensimmäinen lapsi laitetaan päiväkotiin, jotta äiti jaksaa olla toisen lapsen kanssa!
Määrätyissä tilanteissa lapsille voi olla parempi olla hoidossa kuin kotona.- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180221845
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336814- 376263
- 293474
- 452940
- 342674
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787