Vaikea Tilanne

Anonyymi-ap

Olen saanut nyt aika hyvän käsityksen siitä, että vanhempani, kuka on lääkäri, on mustamaalannut minua kollegoilleen koko elämäni. Hän on tehnyt kaikista ongelmistami huumeisiin liittyvän asian. En ole eläessäni käyttänyt huumeita. Mitään näyttöä ei myöskään ole sen kautta ikinä ollut. Ainakin yhden huumetestin olen tästä syystä elämässäni tehnyt, mikä oli tietysti negatiivinen, koska en ole ikinä käyttänyt huumeita.

Esimerkkejä:
En päässyt armeijaan, koska olen narkkari.

Mielenterveyshoitojani on lykätty tai kielletty, koska ne johtuvat huumeista. Olin hoidossa traumaattisen lapsuuteni aiheuttamien tuhojen takia.

Sukulaiseni huusi minulle, kuinka hän on nähnyt, että olen aineissa. Olin silloin vain peloissani kotona tapahtuvan henkisen pahoinpitelyn takia.

Psykiatrini väitti minua narkkariksi ja kun pyysin näyttöä tästä, hän kieltäytyi antamasta sitä.

Hoitaja melkein kieltäytyi hoitamasta minua, koska hän luuli hihani aiheuttaman painauman olevan merkki jostain muusta, luultavasti huumeista.

Menin joskus lääkäriin nyrjhtäneen nilkan takia. Hoitaja ei tajunnut, että lääkäri oli jo ottanut minut huoneeseensa. Viereisessä huoneessa hoitaja kysyi lääkäriltä, että "Onko tämä se joku lääkärin poika?" Lääkäri äkkiä vastasi, että ei. Huoneessa oli täysin hiljaista sen jälkeen. Hoitaja poistui huoneesta.

Olen kyllästynyt tähän leimaan. Olen niin väsynyt olemaan Suomessa koko tämän systeemin takia. Olen kuitenkin eläkkeellä traumojeni takia, joten en pääse ikinä pakoon tätä vanhempaqni, kuka näin jopa minulle kertoi kun olin lapsi.

Mietin, että jos muutan nimeni, niin kuinka paljon se auttaisi? Näkevätkö lääkärit tietoni vanhalla nimelläni, tai saavatko he jostain piilotetusta tietopankista selville, että tämän henkilön asioita täytyy vaikeuttaa? Olisko asialle jotain muuta tehtävää?

Esimerkiksi nämä psykiatrilta tulleet syytökset on kirjattu täysin valheellisesti tietokantaan. Siellä lukee, että suutuin, kun minulta kysyttiin huumeiden käytöstä. Tosiasiassa suutuin, kun vihdoin neljännen kerran psykiatri sanoi, että "Meillä on ollut puhetta sinun huumeiden käytöstäsi." Mitään puhetta huumeista ei tietenkään ollut.

Olenko ikuisesti kirottu tällä helvetin leimalla, mikä jokaisella lääkärikäynnillä vaikeuttaa ja estää hoitojani? Olen niin väsynyt. Jos voisitte jotenkin auttaa, olisin kiitollinen.

5

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vääristelyä se on. Tätä tehdään myös Suomen turvakodeissa, valitettavasti. He ottavat naiselta raskaustestin joka on todellisuudessa huumetesti

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😍 ­­N­y­­m­­f­­­o­­m­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18032389G

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

kusessa oot kun lääkärit. on poliisia pahempia. voi keksiä sulle mitä vaan

• Anonyymi

Muuta toiselle paikkakunnalle, pääset noista peikkolapsista eroon.

• Anonyymi

Vaikka vaihtaisit nimeä ja paikkakuntaa, kunnalliset terveystiedot seuraavat sinua henkilötunnuksen mukana.

Yksityisellä puolelle voit kieltää kaikkien terveystietojesi jakamisen muualle. Samaa voit tietenkin yrittää kunnallisella puolella, mutta menestys ei ole taattua.

MUTTA... Voit pyytää henkilötunnuksesi muuttamista, jos se ehdottoman välttämätöntä. Muutos voi olla perusteltu, jos terveyteesi tai turvallisuuteesi kohdistuu ilmeinen ja pysyvä uhka tai jos joku muu kuin sinä on toistuvasti väärinkäyttänyt tunnusta. Henkilötunnus voidaan muuttaa myös sukupuolen vahvistamisen yhteydessä.

Uudella nimellä, paikkakunnalla ja henkilötunnuksella voisit saada uuden alun. Uuden hetun saaminen saattaa vaatia lievää valehtelua tai vanhan tunnuksen antamista rikollisten käsiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6764
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      37
      6253
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3454
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2910
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2664
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2348
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2188
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2046
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1907
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1777
    Aihe