Näkyykö sydänkohtaus kun mittaa verenpaineen?
Minulla outoja tuntemuksia rintakehässä. En tiedä johtuuko sydämestä. Verenpaineen mittasin. Se on normaali. Onko syytä huoleen ???
sydänkohtaus ja verenpaine
14
4616
Vastaukset
- Anonyymi
Soita terveyskeskukseen Ei ole hyvä merkki jos alkaa olemaan tuntemuksia rintakehässä . Ottavat sinut varmaan vastaan että saavat tutkia
- Anonyymi
Mutta verenpaineen on hyvät 225/80 syke 72
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta verenpaineen on hyvät 225/80 syke 72
Siis 125/80 syke 72
- Anonyymi
Sydänkohtaus (sydäninfarkti) ei näy verenpaineesta. EKG:ssä se näkyisi ja verikokeessa. Myös rintatuntemukset tai "närästys" voivat viitata sydäninfarktiin. Usein on huono olo, jopa oksennuksia.
Hakeudu päivystykseen!- Anonyymi
Kipu on tasaista. Ei pahene rasituksessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kipu on tasaista. Ei pahene rasituksessa
Ei sitten vaikuta sydänperäiseltä. Mutta voisit silti yrittää yhteyttä terveyshuoltoon, ainakin ellet ole nuori.
- Anonyymi
Meni eilen ohi. Ja en ole enää nuori. Yli 60 v. Ja jos kohtaus uusiutuu menen ehkä päivystykseen .
Kiitos sinulle vastauksista 😊- Anonyymi
Kyllä oot joo ikäloppu.hautaan joutas.
- Anonyymi
että ohikiitävää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oot joo ikäloppu.hautaan joutas.
Olet muuten täysin eri mieltä sitten, kun olet itse 60-vuotias.
- Anonyymi
Muuten et ole kyllä normaalinrajoilla.
- Anonyymi
Kirjoita niitä kaipausviestejä hyvä mies,onko sulla kaipaua rinnassa?vai krapula
- Anonyymi
Moi. Minulle iski viime perjantaina kova kipu rintaan, sen jälkeen on jatkunut ns ahdistava tunne rinnassa joka tuntuu säteilevän välilll vähän jokapuolelle yläkroppaa varsinkin kun liikkuu mutta väkillä myös istuessa. Kävin asiasta maanantaina päivystyksessä jossa minulta otettiin levossa sydänfilmi, kuunneltiin sydän ja sydämmen merkkiaineet katsottiin verikokeilla, nämä asiat olivat kunnossa ja lääkäri sanoi että mitään sydänperäistä ei tarvitse pelätä. Mutta tunne on todella epämiellyttävä.
Hartiat ja selkä minulla on ollut jo hetken aika pahastikkin jumissa joten voisiko tämä liittyä siihen.
Ikääkin vasta 17vuotta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi. Minulle iski viime perjantaina kova kipu rintaan, sen jälkeen on jatkunut ns ahdistava tunne rinnassa joka tuntuu säteilevän välilll vähän jokapuolelle yläkroppaa varsinkin kun liikkuu mutta väkillä myös istuessa. Kävin asiasta maanantaina päivystyksessä jossa minulta otettiin levossa sydänfilmi, kuunneltiin sydän ja sydämmen merkkiaineet katsottiin verikokeilla, nämä asiat olivat kunnossa ja lääkäri sanoi että mitään sydänperäistä ei tarvitse pelätä. Mutta tunne on todella epämiellyttävä.
Hartiat ja selkä minulla on ollut jo hetken aika pahastikkin jumissa joten voisiko tämä liittyä siihen.
Ikääkin vasta 17vuottaNo mene yksityiselle tai terceyskeskuslääkärille jolljekin toiselle , että ottaa sydämestä tarkemmat kuvat ezim ultraa sen. Ei EKG:sta kaikki ongelmat sydämessä todellakaan nöy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356644Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653830Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1263116- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171843Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701567- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291431Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371359Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111051