Miksi omakotitalot maksavat paljon?
Miksi omakotitalot maksavat paljon?
7
314
Vastaukset
- Anonyymi
Ei omakotitalot paljoa maksa, ei ainakaan täällä Savonlinnassa. Tosin rakentaminen täällä maksaa sen, mitä muallakin. Jos rakennat, tai ostat uuden kämpän, niin omiasi et saa koskaan pois. Pahimmillaan tappio on ollut luokkaa 50%.
Siksi täällä ei ole rakennettu viimeiseen 10 vuoteen omakotitaloja, eikä as.oy kerros/rivitaloja. Tuskin tullaan ihan heti rakentamaankaan...
Hienoja taloja hyviltä paikoilta löytyy todella edullisesti. Myös edullisia tontteja, mutta...- Anonyymi
Sammuitko vai nukahdit kun lause jäi kesken?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sammuitko vai nukahdit kun lause jäi kesken?
En sammunut. Siis, mutta kun tänne ei kenenkään kannata uutta rakentaa.
Uutta kerrostaloasuntoakaan täältä et voi ostaa, sillä uusimmat talot ovat yli 10 v vanhoja. Savonlinnaan ei tosiaankaan ole rakennettu yhtään As.Oy kerrostaloa ~2010 jälkeen.
Kuka noista uusimmista asunnon erehtyi ostamaan ja haluaisi sen nyt myydä, niin takkiin tulee ja pahasti. Siis liioittelematta 10 v sitten 300.000 maksanut huoneisto saattaa olla nyt vain 150.000 € arvoinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sammunut. Siis, mutta kun tänne ei kenenkään kannata uutta rakentaa.
Uutta kerrostaloasuntoakaan täältä et voi ostaa, sillä uusimmat talot ovat yli 10 v vanhoja. Savonlinnaan ei tosiaankaan ole rakennettu yhtään As.Oy kerrostaloa ~2010 jälkeen.
Kuka noista uusimmista asunnon erehtyi ostamaan ja haluaisi sen nyt myydä, niin takkiin tulee ja pahasti. Siis liioittelematta 10 v sitten 300.000 maksanut huoneisto saattaa olla nyt vain 150.000 € arvoinen.Valetta, ei kukaan maksa niistä huoneustoista 50000 enempää ja sittenkin jää käteen, jos haluaa luopua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valetta, ei kukaan maksa niistä huoneustoista 50000 enempää ja sittenkin jää käteen, jos haluaa luopua.
Ei ihan noinkaan, mutta myyntiajat ovat pitkiä, vaikka hinta olisi oikea...
- Anonyymi
Siksi kun tyhmät ostaa niitä.
- Anonyymi
Omakotitalot maksavat paljon koska sellaisia ei voi enää rakentaa itse vaikka osaisi.
Vuosi vuoden perään tulee lisää sääntelyä ja jokaisella säännöksellä on hintalappu.
Ja nekin asiat jotka eivät viranomaismääräyksin ole säänneltyjä, tulee monesti lisäsääntelijäksi vakuutusyhtiö, joka sekään ei luota tee-se-itse-miehen taitoon, missään asiassa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738