Kävin varjoainekuvauksessa ja luin raportin jossa lukee LAD täysin tukossa. Seuraava tarkastus joulukuussa.
Minulle on tehty ohitusleikkaus vuonna 2015 ja aorttaläppä vuotaa.
Hengästyn todella helposti, jaksan kävellä kilometrin monella pysyhdyksellä.
Miksei suonta avattu heti, kun eikö tuo ole se leskentekijäsuoni?
Onko jollakin kokemuksia miksi seurataan ja katsotaan tilannetta vasta joulukuussa. Lääkäri kyllä sanoi kaiken olevan kunnossa mutta raportissa lukee eriä. Läppään ei ottanut mitään kantaa.
LAD eli leskentekijä suoni täysin tukossa
5
1578
Vastaukset
- Anonyymi
Soita ihmeessä sille lääkärille. Hän on sinua palveleva henkilö. Jos en saisi yhteyttä , menisin ensitilassa yksityiselle ja mukaan tutkimus tulokset. Niihin sinulla on oikeus. Soitto sinne heti.
- Anonyymi
LAD on sydämen tärkein valtimoverisuoni. Voiko olla hengissäkään, jos se kokonaan tukkeutuu? Vai onko se ohitettu leikkauksella aiemmin?
- Anonyymi
Minulla itselläni oli LAD:n sivuhaara 80% tukossa ja jo siitä vakavia päivittäisiä oireita, mutta pääsin onneksi lopulta pallolaajennukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla itselläni oli LAD:n sivuhaara 80% tukossa ja jo siitä vakavia päivittäisiä oireita, mutta pääsin onneksi lopulta pallolaajennukseen.
Minulla LAD 70% ja sivuhaara 60% tukossa, lääkäri totesi ettei vielä kannata tehdä pallolaajennusta. Lääkitystä vaan lisättiin. Enää ei tehdä edes pitkiä kävelylenkkejä, pienikin kuormitus pistää välillä puhaltamaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356624Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne643726Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1253101- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171843Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701567- 821464
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301427Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371359Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111051