tänään Subilla klo 22! Aika ikävästi tulee kyllä Näkijä samaan aikaan neloselta... Näkijän avausjakso ainakin oli viime viikolla ihan kohtuullinen.
Punaiset pisteet
5
1132
Vastaukset
- alien
Tätä päivää oon oottanu jo monta vuotta. Ku aloin kattoon x-filesia vasta jostaki 3. kaudesta eteenpäin. Nyt näkee alusta asti :):):):):)
- IMMU
Taas näkee suosikkisarjansa, ja alusta asti. Joku varmaan muistaa nämä maratoniyöt, jolloin näytettiin kansioita.
Vaimoni (on pesunkestävä blondi) arveli, että on varmaan värjättävä tukkansa punaiseksi, jotta alkaisi taas miestä kiinnostamaan.
Te uudet kansioiden ystävät, nauttikaa laatu sarjasta. - Xari
IMMU kirjoitti:
Taas näkee suosikkisarjansa, ja alusta asti. Joku varmaan muistaa nämä maratoniyöt, jolloin näytettiin kansioita.
Vaimoni (on pesunkestävä blondi) arveli, että on varmaan värjättävä tukkansa punaiseksi, jotta alkaisi taas miestä kiinnostamaan.
Te uudet kansioiden ystävät, nauttikaa laatu sarjasta.Myös minun puolestani haluan toivottaa kaikille uusille X-Files ystäville nautinnollisia katseluhetkiä. Hienoa jos vielä joku lähtee tuoreeltaan mukaan legendaarisen agenttikaksikon seikkailuihin.
- Kari M.
-- Restricted Access
--- http://gamma.nic.fi/~xfiles1
- Hyrre76
äksät katsottava =) Näkijä sai mennä rauhassa nauhalle. En olekaan pitkäään aikaan katsonut näitä aivan ensimmäisiä jaksoja =) Scully ja Mulderkin olivat vielä ihan "tenavia" ;)
- mrs_hyde
Tuli eilen katottua taas tuo eka jakso (joka on velipojan nauhottamana tallessa, ja tuosta jaksosta oon lukenu myös sen kirjan "Bellefleurin kadotetut"). Eli ei siis mikään uusi tuttavuus, mutta kuitenki aina tulee huomattua, että onhan se jo vähän vanhahtava jakso, ihmisillä tuon ajan hiustyylit ym. :) Mutta ihan hauska... Itse muuten olin vielä sillon ko tuo tuli ensimmäistä kertaa telkkarista siinä iässä, että en vielä saanut sarjaa katsoa (selitettiin että ihan tylsä ja liian pelottava), mutta onneksi pääsin sitten myöhemmin mukaan ja ymmärsin, että minua oli...huijattu ! heh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316119- 345633
- 293154
- 342514
- 442457
- 152198
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707