Guzzi 1100 juhlamalli

Hannujussi

Myyn Guzzin California 1100 Ev, Guzzin 75-vuotisjuhlamalli no: 648, rek. 1998. Kolmet Givin laukut pyörän sävyyn, iso plexi, kaatumaraudat, astinlaudat, ajettu 64600, takarengas uusittu syksyllä 2004, huollettu, siisti isolhko nyt edullisesti 7500 €.

23

5555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko se loppuunajettu?

      onpa halpa hinta. Onko se loppunajettu ja täysremontti edessä?

      • Hannujussi

        voiko siitä pyytää enemmänkin? en kyllä ite maksaisi


      • onko särki?
        Hannujussi kirjoitti:

        voiko siitä pyytää enemmänkin? en kyllä ite maksaisi

        Onko se kunnosa vielä vai onko remppa tiedosa?


      • Hannujussi, se alkuperäinen
        Hannujussi kirjoitti:

        voiko siitä pyytää enemmänkin? en kyllä ite maksaisi

        Tervehdys, en tiedä kuka olet joka nimelläni esiinnyt, mutta saithan ainakin aikaan hämmennystä. Guzzini on ihan ok. kunnossa ja ajossa edelleen. Ostin toisen pyörän ja ajattelin luopua entisestä nopeasti, mutta olen tullutkin toisiin ajatuksiin ja ajelen jatkossa myös Guzzilla.


      • Guzzit
        Hannujussi, se alkuperäinen kirjoitti:

        Tervehdys, en tiedä kuka olet joka nimelläni esiinnyt, mutta saithan ainakin aikaan hämmennystä. Guzzini on ihan ok. kunnossa ja ajossa edelleen. Ostin toisen pyörän ja ajattelin luopua entisestä nopeasti, mutta olen tullutkin toisiin ajatuksiin ja ajelen jatkossa myös Guzzilla.

        Kestääkö ne guzzit elikkä onko sellainen ehiä peli vielä tommosissa kilometrissä elikkä ei tarvihe vähän aikaan vielä sitä moottoriremppaa se kun on se kallisjuttu jos meinaan pyörän hankkii


      • Nimetön
        Guzzit kirjoitti:

        Kestääkö ne guzzit elikkä onko sellainen ehiä peli vielä tommosissa kilometrissä elikkä ei tarvihe vähän aikaan vielä sitä moottoriremppaa se kun on se kallisjuttu jos meinaan pyörän hankkii

        Kyllä Guzzin kone kestää, on tunnetusti vahva peli. Vaihteistossa voi tulla jossain 50-100 tkm:n vaiheilla rattaiden vaihtoa, riippuen kuinka matalilla kierroksilla on vedätetty esim 5 vaihteella. Pyöränä Guzzi on vallan mainio peli, oikee moottoripyörä.


      • kestävin
        Nimetön kirjoitti:

        Kyllä Guzzin kone kestää, on tunnetusti vahva peli. Vaihteistossa voi tulla jossain 50-100 tkm:n vaiheilla rattaiden vaihtoa, riippuen kuinka matalilla kierroksilla on vedätetty esim 5 vaihteella. Pyöränä Guzzi on vallan mainio peli, oikee moottoripyörä.

        Moto Guzzi on tunnetusti kaikkien aikojen kestävin mootoripyörä. Se kestää uskomattomia kilometrimääriä , eikä ole harvinaista, että pyörällä ajetan satoja tuhansia kilometrejä. Äänekäs ja tutiseva amerikkalainen kilpailija kestää murto-osan samoista kilometreistä.


      • mahtava pyörä
        kestävin kirjoitti:

        Moto Guzzi on tunnetusti kaikkien aikojen kestävin mootoripyörä. Se kestää uskomattomia kilometrimääriä , eikä ole harvinaista, että pyörällä ajetan satoja tuhansia kilometrejä. Äänekäs ja tutiseva amerikkalainen kilpailija kestää murto-osan samoista kilometreistä.

        Olen tullut havainnoissani johtopäätökseen, että Moto Guzzi on tavattoman haluttu ja ihailtu pyörä. Jos se sen lisäksi on noin kestävä kuin mitä yllä kuvataan, se lienee parhaimpia sijoituksia rahalle, jos kaksipyöräistä haluaa.


      • kiva ajella.
        mahtava pyörä kirjoitti:

        Olen tullut havainnoissani johtopäätökseen, että Moto Guzzi on tavattoman haluttu ja ihailtu pyörä. Jos se sen lisäksi on noin kestävä kuin mitä yllä kuvataan, se lienee parhaimpia sijoituksia rahalle, jos kaksipyöräistä haluaa.

        Guzzit on kivoja pyöriä tosiaan. Niillä on kiva ajella ja matka taittuu. Mutkateillä ne on kivoja ajaa. Kyllä maantielläkin on niillä kiva ajella. Kivasti ne kiihtyy kaupungissa myös. Varmaan voisi sanoa, että kiva kaikin puolin. Moni muukin pyörä on tietysti kiva. Moto Guzzi on kuitenkin kiva oma juttunsa.


      • mootoripyöräilijä
        kestävin kirjoitti:

        Moto Guzzi on tunnetusti kaikkien aikojen kestävin mootoripyörä. Se kestää uskomattomia kilometrimääriä , eikä ole harvinaista, että pyörällä ajetan satoja tuhansia kilometrejä. Äänekäs ja tutiseva amerikkalainen kilpailija kestää murto-osan samoista kilometreistä.

        Tuo vaikuttaa lupaavalta. Haein itselleni pyörää pitkälle vuoden mittaiselle reissulle: Toisena vaihtoehtona on HD, mutta se on kai pitkällä matkalla epämukava.


      • puistola2
        mootoripyöräilijä kirjoitti:

        Tuo vaikuttaa lupaavalta. Haein itselleni pyörää pitkälle vuoden mittaiselle reissulle: Toisena vaihtoehtona on HD, mutta se on kai pitkällä matkalla epämukava.

        Olisi myytävänä MG California Jackal vm. 2000, ajettu vain 16000. Jos kiinnostaa ota yhteyttä email: puistola2000@yahoo.com


      • suosittu
        puistola2 kirjoitti:

        Olisi myytävänä MG California Jackal vm. 2000, ajettu vain 16000. Jos kiinnostaa ota yhteyttä email: puistola2000@yahoo.com

        Moto Guzzin suosion näkee hyvin tämän teeman suosiosta. Käsitelty aihe on yksi suosituimmista tällä "Muut merkit" palstalla. Se, jos mikä, kertoo, miten aivan tavatonta mielenkiintoa Moto Guzzin juhlamalli herättää. Eikä kuule mikään ihme.


    • tyrehtyi?

      Miksi keskustelu Moto Guzzin ylivoimaisuudesta muihin merkkeihin verrattuna tyrehtyi?

      • Timo Tampereelta

        Ei kai Guzzi nyt ylivoimainen...;-)
        Vaan onhan Guzzissa paljon sellaisia ominaisuuksia, jotka on ajan saatossa havaittu erinomaisiksi. Yksi näistä on moottorin tekniikka, joka kestää - hyvin huollettuna - abt. 200´000 km:ä. Samalla saa V-koneen, jossa tulpat ja venttiilit ovat helposti käsillä. Malli ei vaihdu vuosittain, joten varaosia tilatessa ei tarvitse tietää ostopäivää tai pelätä, että unohti yhden aakkosen tyyppinumerosta 23467/huwjdsj/ölkndvö/HHHXFFDD. Malli on myös ns. iätön, joten se ei myöskään vanhene käsiin.
        Maahantuojan varaosapalvelu on ehdottomasti Suomen ykköstä. Ja lopuksi sokerina: Gruppo Moto Guzzi Finlandia on merkkikerhojen aatelia Suomessa.

        Pyörän ajettavuus sekä customina, että sporpmallissa on hyvä.

        Niin - ja pistäydypäs ajaen vaikka Hondan tehtaalla alkuperämaassa kesäloman aikana...


      • enemmän
        Timo Tampereelta kirjoitti:

        Ei kai Guzzi nyt ylivoimainen...;-)
        Vaan onhan Guzzissa paljon sellaisia ominaisuuksia, jotka on ajan saatossa havaittu erinomaisiksi. Yksi näistä on moottorin tekniikka, joka kestää - hyvin huollettuna - abt. 200´000 km:ä. Samalla saa V-koneen, jossa tulpat ja venttiilit ovat helposti käsillä. Malli ei vaihdu vuosittain, joten varaosia tilatessa ei tarvitse tietää ostopäivää tai pelätä, että unohti yhden aakkosen tyyppinumerosta 23467/huwjdsj/ölkndvö/HHHXFFDD. Malli on myös ns. iätön, joten se ei myöskään vanhene käsiin.
        Maahantuojan varaosapalvelu on ehdottomasti Suomen ykköstä. Ja lopuksi sokerina: Gruppo Moto Guzzi Finlandia on merkkikerhojen aatelia Suomessa.

        Pyörän ajettavuus sekä customina, että sporpmallissa on hyvä.

        Niin - ja pistäydypäs ajaen vaikka Hondan tehtaalla alkuperämaassa kesäloman aikana...

        Moto Guzzi olisi paljon nykyistä suositumpi, jos moottoripyöräväki tietäisi kuinka ylivoimainen se on. Hinta/laatusuhde on pitkällä tähtäimellä aivan omaa luokkaansa.Kun vielä ottaa huomioon pienen polttoainekulutuksen, tulee todella halvaksi. Sitä paitsi harvassa on samanlaista tunnelmaa, harrikassa ehkä. Se taas on tuplasti kalliimpi, eikä taatusti kestä edes lähelle samoja kilometrimääriä. Voi veljet kun tietäisitte, mä tiedän ja mulla on kokemusta 11 pyörästä.


      • guzzikeskustelua

        Kaiken maailman rimpuloista puhutaan, mutta guzzista lian vähän. Sellainen peli ei vetele.


    • Jepe

      Täällähän on mielenkiintoinen keskustelu meneillään. Minulla on kymmenen vuoden kokemus Guzzista, ja on sanotava, että olen tyytyväinen. Samalla Calilla olen ajellut ja kilometrejä on mittarissa 163000. Totta kai on korjauksia ollut, mutta männät ovat vielä alkuperäiset, samoin muu peruskonstruktio. Vaihteiston rattaita vaihdoin talvella, männänrenkaat pari vuotta sitten ja nokka-akselin ja nostimet. Itse olen vaihtanut jaa homma on vienyt kerralla muutaman tunnin. Mihin muuhun koneeseen teet samat hommat yhtä helposti ja yhtä halvalla? Katsotaan taas 10 vuoden kuluttua missä mennään...

      • Jamppa

        Onko perä ja kardaani kestäneet? Millaisina pidät huoltokuluja esim. Bemariin verrattuna? Millaiset ovat kokemuksesi pitkiltä matkoilta?


      • Jepe
        Jamppa kirjoitti:

        Onko perä ja kardaani kestäneet? Millaisina pidät huoltokuluja esim. Bemariin verrattuna? Millaiset ovat kokemuksesi pitkiltä matkoilta?

        Pisimmät reissut on olleet Italiaan ja Espanjaan. Pulmia likipitäen nolla. BMW:stä en tiedä, mutta halvaksi on tämä peli tullut. Mutta katotaan sitten, kun mittarissa on yli 300 000 km.


    • Guzzifriikki

      Moto Guzzin ulkonäkö vie jalat alta! Tämä uusi breva on tosi hienoa muotoilua. California taasen on sen verran jyhkeä ja miehekäs, ettei paljon tarvitse rakenella. HD:n ääni kuullostaa hiiren piereskelyltä verrattuna Guzzin mataliin jytinöihin verrattuna.

      • GuzZilla

        En tosin lähde sitä vertaamaan muihin. Biken testissä uusi Breva sai melko hyvät arvostelut.
        Guzzilla olen itsekkin pahkunnut jo vuosia ja olen todennut sen todella luotettavaksi vehkeeksi vaikka se on jo yli kymmenen vuotta nuori.


    • Talviteloilla

      Vieläkö ajelet ajokillasi vai onko tutistin jo talviteloilla? Miten kesä meni? Oliko uusi laite parempi vai kestikö Guzzi vertailussa?

      • Nimetön

        Vielä olen Guzzilla ajellut, tosin aika paljon vähemmän kuin menneinä vuosina, hankittuani Rt- Bemarin. Guzzi on mainio peli, siinä on luonnetta erilailla kuin monessa muussa pyörässä. Toki täytyy sanoa, että BMW:llä kesän pitkä reissu, muutamia tuhansia kilometrejä, meni ehkä kevyemmin. Saas nähdä miten ensi keväänä käy, lähteekö Guzzi vai vieläkö herkutellaan italiaanolla. Lokakuun alusta pyörät laitetaan talviteloille ja odotellaan Huhtikuun puoliväliä 2006, hyvää syksynjatkoa T: hannujussi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

      En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6099
    2. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5573
    3. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3144
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2427
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2168
    7. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2138
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1726
    9. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

      Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1697
    Aihe