Mitkä olivat heidän suhteensa toisiinsa nähden ? Olivatko jotkut heistä sukulaisia tai naapureita ? Ja täällä aina arvuutellaan kuka oli murhaaja, mutta vähemmän puhutaan itse teon motiivita ! Mikä oli tämän kamalan teon motiivi ? ?
Hilkka, Paavo, Aulis , Jussi . .
18
511
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmeen hiljaa ollaan täällä teon motiivista ??! Eikö löydy motiivia ? mä veikkaan yhä että tekijä on joku satunnainen kulkija joka pääsi kuin koira veräjästä. Ja tuo onneton tuomittiin täysin syyttömänä !
- Anonyymi
Runar holstsöm ? tai vastaava tyyppi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Runar holstsöm ? tai vastaava tyyppi ?
Niinpä. Aina ollaan varmoja tekijästä, mutta tätä satunnaisen kulkumiehen juttua ei ikinä lasketa mukaan..
- Anonyymi
Mikä oli motiivi tuohon tekoon. Oletteko sitä edes miettineet ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oli motiivi tuohon tekoon. Oletteko sitä edes miettineet ?
Teon motiivi oli pelivelka, hilkalla oli velkaa eikä maksanut.. siksi aulis hänet murhasi..
- Anonyymi
Niinpä, Miksi hilkka murhattiin ? ette oo tätä miettineet. Tekijää vaan arvailette. . .
- Anonyymi
Murhasuvut miettii.. ja se Omatunto ?
- Anonyymi
Murha suvut pelkää totuutta !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Murha suvut pelkää totuutta !
Uhrisuku pelkää totuutta.
- Anonyymi
Kaikki himoitsivat Aulista
- Anonyymi
Tai jussia !!
- Anonyymi
Toi ap sotkee kaikkien asiat, vaik ei edes tunne heitä!
- Anonyymi
Totuus pelkää murhasukua!
- Anonyymi
Kaikki rakastavat vieläkin toisiaan
- Anonyymi
Tiatojeni ja päättelykykyni mukaan tehdyt mittaukset viittaavat insestiin,myös kirja tukee teoriaani äyliksen suhteen.
Äjesteoriaan en ota kantaa kunei oo piskookaannpermaa.
T tutkija mittaaja katteluksesta,oon hilijan aloottanu tutkiskelun.
Katteluksennkyläpäiville tulee 24 oma osasto.- Anonyymi
Itse veikkaan enemmän itsetyydytykseen
- Anonyymi
Motiivi ja motiivi! Suurin osa surmista ja murhista tehdään ilman motiivia. Oikeus vain on keksinyt jauhaa sitä muka suuren älyllisyytensä näytteeksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2386720Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664074Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701587- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061