Fortumilla oli vuosia sitten laite, joka valitsi automaattisesti energiamuodon, sen mukaan, kumpi on edullisempi, sähkö vai öljy, kun lömmitylaite oli kuten minulla, triplekskattila (puu/öljy/säkkövastus).
Minulla sähkö ei silloin ollut koskaan halvempi ja lopetin laitteen käytön, koska joudui kuukausittain maksamaan perusmaksua, ilman hyötyä.
Nyt pörssisähkön käyttäjänä se olisi taas hyödyllinen, mutta sellaista ei ole kai tarjolla?
Laite on minulla tallessa, koska tarjosin sitä Fortumille, mutta ei sitä kuitenkaan haluttu ottaa takaisin!
Fortumin valintayksikkö öljy/söhkö
Anonyymi-ap
1
122
Vastaukset
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180626790
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336594- 356043
- 293334
- 452790
- 342614
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401849En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767