Käyn reffiillä kun koitin sellaasta reittisovellusta ku son ny muatia.aiva oli likalla suomalaane nimi mutta omiki sitte ulokamaaelävä.koitin siltä kysyä,jotta mistä soot oikee kotoosi ja sanoo vaa jotta seinäjokine.kyllähä mä ny sen näjin jotta soli kiinalaane.kovin oli ylypiä ittestänsä jonku entine tuantimorsian vissihi.kyllähä ne vissihi ruakaa osaa tehärä ja kovia ovat pitämähä ensi huolta isännästänsä muttei ny kyllä mua varte oo nua tuaklaaset ei ollenkaa.koitin kysyä notta onko viattamista vai jostaki mualta päi kiinaa tullu mutta sitä seinäjokia se vaa hoki.mahtoo olla sitte vilippiiniistä tai pankokista.jäi ne reffit sitte lyhkääsiksi.kyllähä mä ny tiärän notta pitääs olla nykyaikaane ja kattua jotta minkälaaaia ihimisiä ne muaalta tullehet o mutta nauraahan sitä ny naurismaa airakki jos rupiaasin heilastelemaha sinksanksunkien joukoos
Oiha kokemus!
Anonyymi-ap
2
590
Vastaukset
- Anonyymi
Nauraa ne sulle muutenki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624133Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372443- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840