YLE on päättänyt lähettää jatkossa tv-,ohjelmat vain HD-formaatissa. Onko jotain mokkulaa, jolla HD-kuva voidaan muuntaa niin, että sitä voi katsella vanhemmallakin laitteella?
LD-Televisiot jäävät hyödyttömiksi
17
446
Vastaukset
- Anonyymi
Digibox on se avainsana tähän..
- Anonyymi
Niinpä ,taas tyypillistä virheellistä uutisointia -vai jopa tahallista valehtelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä ,taas tyypillistä virheellistä uutisointia -vai jopa tahallista valehtelua.
Mikä siinä Ylen uutisoinnissa aiheesta oli virheellistä tai jopa tahallista valehtelua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä Ylen uutisoinnissa aiheesta oli virheellistä tai jopa tahallista valehtelua?
Se että sitä tv tarvitsisi vaihtaa eli koko juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että sitä tv tarvitsisi vaihtaa eli koko juttu.
Ei kun sanottiin sanatarkasti näin:
"Muutos edellyttää vastaanottimen uusimista, jos nykyisellä vastaanottimella ei jo pysty katselemaan HD-lähetyksiä."
Vastaanotin ei ole = TV.
Toki hyvät digiboksit alkaa olla perusmarketeissa harvinaisia, joten jos ei omista HD-boksia ennestään ja vanha TV ei taivu näyttämään ruudullaan HD-lähetyksiä, niin siinä tilanteessa oleva ehkä päätyy ostamaan uuden television. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun sanottiin sanatarkasti näin:
"Muutos edellyttää vastaanottimen uusimista, jos nykyisellä vastaanottimella ei jo pysty katselemaan HD-lähetyksiä."
Vastaanotin ei ole = TV.
Toki hyvät digiboksit alkaa olla perusmarketeissa harvinaisia, joten jos ei omista HD-boksia ennestään ja vanha TV ei taivu näyttämään ruudullaan HD-lähetyksiä, niin siinä tilanteessa oleva ehkä päätyy ostamaan uuden television.Mites luulet että ihmiset tuon ymmärtää... -joten ja mutta sanotaan sitten että harhaanjohtavaa uutisointia
- Anonyymi
Viimeksi kun vaihtui standardi oli tosiaan paljon "käyttökelvottomia" televisioita tarjolla joissa ei ollut sopivaa viritintä. Ja ratkaisu oli 15 euron digiboksi jolla vanhaan tv:sen sai samalla rahalla vielä kaukosäätimen.
Nykyisiin vehkeisiin taitaa saada softa-päivityksellä jo HD-formaatin?- Anonyymi
Ei saa ihan softapäivityksellä. Pitää olla fyysisesti rakennettu HD viritin.
- Anonyymi
Ensin kuvaputki tv:t.
Sitten plasma tv:t.
Seuraavaksi LED tv:t. Useimmat vanhat "HD Ready" -televisiot pystyvät vastaanottamaan Full-HD -lähetystä, vaikka eivät pysty sitä täydellä resoluutiolla näyttämään. Sitähän voi itse kukin vanhan HD Ready -television omistava kokeilla vaikka heti.
- Anonyymi
Tarkkaan ottaen vasta Antenna(/Cable) Ready HD - maininta takaa, että laitteessa (TV/digiboksi) on HD-viritin.
Anonyymi kirjoitti:
Tarkkaan ottaen vasta Antenna(/Cable) Ready HD - maininta takaa, että laitteessa (TV/digiboksi) on HD-viritin.
Äärimmäisen tarkkaan ottaen kehottaisin itse kokeilemaan.
- Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Äärimmäisen tarkkaan ottaen kehottaisin itse kokeilemaan.
Noinkin nerokasta vinkkiä kannattaa tosiaan toistella.
Anonyymi kirjoitti:
Noinkin nerokasta vinkkiä kannattaa tosiaan toistella.
Itse olen käytännön kokeilija enkä teoreettinen lässyttelijä. Suosittelen muillekin.
- Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Itse olen käytännön kokeilija enkä teoreettinen lässyttelijä. Suosittelen muillekin.
Kun ei ymmärrä teoriaa, joutuu lässyttämään palstoilla omiaan.
- Anonyymi
Ei haittaa mitään koska katson tv:stä vain elokuvia ja noitahan ei yleltä tule.
PS. Pitäsköhän viimein vaihtaa tuo kuvaputki-tv moternimpaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316099- 345573
- 293144
- 342514
- 442427
- 152168
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697