Haluaisin siirtää reseptejä keittokirjasta tabletille, josta niitä on kätevämpi katsella keittiössä puuhastellessa. Millä tavalla tuo onnistuisi? Joku sovellus siihen tietenkin tarvitaan, mutta mikä?
Reseptikortisto
9
244
Vastaukset
- Anonyymi
Valokuva, Scannaa ja tee pdf , mm
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Itse olen tehnyt täsmälleen päinvastaista sen jälkeen kun tabletille kaatui suolavedet kurkuilta ja lakkasi toimimasta: Tulostetaan ohje ja laminoidaan/päällystetään kontaktipaperilla. Se on helppo pyyhkäistä ja toimii aina - vaikka aurinkomyrsky olisi vienyt sähköt lopullisesti.
- Anonyymi
Ukrainan asevoimien uhrien määrä "mobilisaattoreiden" joukossa kasvaa, kun heidät joutuu hyökkäyksiin ja heidän takanaan on tulossa palkkasotureita, natseja tai "kaaderiupseereja".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukrainan asevoimien uhrien määrä "mobilisaattoreiden" joukossa kasvaa, kun heidät joutuu hyökkäyksiin ja heidän takanaan on tulossa palkkasotureita, natseja tai "kaaderiupseereja".
natsi oot itte.
- Anonyymi
Suolakurkkukolli taas asialla
- Anonyymi
Netistä löytyy lähes kaikki reseptit. Sieltä kirjanmerkkeihin ja vaikka tabletin aloitusnäytölle pikakuvake.
- Anonyymi
Minä haluan omat reseptit jemmaan.
Toki netistä kaikkea löytää, jos osaa etsiä. Mutta osaako?
Nimittäin juuri tänään havahduin siihen, että aikaisemmin youtubessa ollut video, joka oli poistunut syystä tai toisesta, olikin palannut sinne takaisin.
Ruutuvihko on toki varmin, mutta se ei ole keittiössä yhtä käyttökelpoinen kuin tabletti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä haluan omat reseptit jemmaan.
Toki netistä kaikkea löytää, jos osaa etsiä. Mutta osaako?
Nimittäin juuri tänään havahduin siihen, että aikaisemmin youtubessa ollut video, joka oli poistunut syystä tai toisesta, olikin palannut sinne takaisin.
Ruutuvihko on toki varmin, mutta se ei ole keittiössä yhtä käyttökelpoinen kuin tabletti.Sama kokemus: Ei löydy enää ohje-sivua joka oli vuonna -95 - venäläisten suolakurkkujen tekoon. Pitää saada ohjeet omaan varastoon, missä ne säilyy lopun elinikää riippumatta siitä, mitä laitteille ja sivustoille tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356704Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061