Sammutin valot vessasta, jokin pamahti. Lamppu ei kuitenkaan palanut. Voiko, siis onko mahdollista saada valokatkaisijan läpi, rakojen kautta tms. sähköisku, jos jossain on vika? Estääkö katjaisijan muovi sähkön johtamisen vai onko se niin ohut, että tulee läpi...?
Sähköisku valokatkaisijasta?
11
1240
Vastaukset
- Anonyymi
Lampun ei kuulukaan palaa, kun valo on sammutettuna.
- Anonyymi
Minä veikkaan että kyseessä oli ns. tuskan parahdus.
- Anonyymi
On mahdollista. Olen saanut märillä käsillä sähköiskun valokatkaisijasta.
- Anonyymi
Aika märät kädet pitää olla, jotta aiheuttaisivat läpilyönnin katkaisijan sisäosiin saakka. Itse nappulasta on parin sentin matka jännitteellisiin osiin. Eli käsistä pitää oikein valua vettä katkaisijan sisäosiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika märät kädet pitää olla, jotta aiheuttaisivat läpilyönnin katkaisijan sisäosiin saakka. Itse nappulasta on parin sentin matka jännitteellisiin osiin. Eli käsistä pitää oikein valua vettä katkaisijan sisäosiin.
Kyllä, mutta todellakin olen saanut valokatkaisijasta iskun sormille. Kädet olivat siis likomärät, ei vain kosteat. Voi olla, että katkaisijassakin oli vikaa....
- Anonyymi
On mahdollista myös saada sähköisku hanasta valuvasta vedestä, kun talossa on säästetty sähköjohdoissa.
- Anonyymi
Pesualtaan valojen sähköissä voi säästää käyttämällä vesijohtoa N-johtimena.
- Anonyymi
varmaan kävi niin että katolta tippu just sopivasti lumikuorma samaan aikaan ku sammutit valot
- Anonyymi
Oli varmaan sähköistä lunta kun tälle palstalle piti tehdä aloitus.
- Anonyymi
Tälläkin aiheella palsta helposti aktivoitui...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337144- 396625
- 293614
- 453130
- 342784
- 162572
- 372198
- 162116
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341870