rakennustelineet

vatsahaava

mistä sais kohtuuhintaan haki rakennustelineet lammi työmaalle? kohde uudellamaalla, mutta kun telineitä tarvii 6-8 viikkoa, ei rahti näyttele niin suurta osaa, joten hakualue on laaja.

11

21520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuokraamoista

sietä saanet tarvittavat telineet, google auttaa etsinnässä.

• tulee varmasti halvemmaksi

...

• yksi mies

telineitä tekemään ja siirtämään ylöspäin tasoja.

• MMV

Meillä käytettiin sekä Haki-telineitä että itse puusta tehtyjä. Käytännössä kummatkin on ihan hyviä ratkaisuja ja hintaeroakaan ei julmetusti ole, jos Hakit joutuu markkinahintaan vuokraamaan. Hakin muunneltavuus ja siirrettävyys on etu, mutta jaloissa ei aina riitä säätövarat rinnetontilla. Käytimme tasaisella osuudella Hakia ja rinteessä puutelinettä.

• Sohvatiikeri

Onhan noita.

Vai 6 vk? Optimisti.

• peukku68

hakit aina kalliit vaikka näppärät. ihme ettei kellään talotehtaalla ole sopimusta vaikka jonkun ramirentin tms kanssa että heidän talonsa tekijä saisi tellingit edullisemmin.

muita tapoja on käyttää trukkilavoja tai styrox-paaleja tai jopa niiden yhdistelmää kunnes ollaan niin korkealla että eivät turvallisia tai kiipeily tuottaa tuskaa. moni kyllä noilla rakentaa pitkälle, ainakin yhden kerroksen. sitten hakit vaan osalle aikaa

• yynö

Ei muutakun keltainenpörssi käteen ja ostat sieltä niin paljon kun tarviit. Sittenkun tönös on valmis niin myyt pienellä voitolla. Minullakin on tuossa pihalla reilu kuorma-autollinen hakeja, ostohinta noin 5000€. jos mä nyt ihan oikein muistan niin tuossa pihalla on yhteensä 555 osaa. Riittää kaks kerroksisen talon kolmelle sivulle kerral.

• haki on halpaa

sä olet maksanu ittes kipeeks liian kallista halvempia huomattavasti todellisuudessa.... 60% liikaa hintaa

• anglemarko

Mulle saa tarjota haki telineitä jos jollain on myytvänä moista. saa soittaa 050 511 0808 nouto onnistuu!

• labradori2
        anglemarko kirjoitti:

Mulle saa tarjota haki telineitä jos jollain on myytvänä moista. saa soittaa 050 511 0808 nouto onnistuu!

Minullekin voit tarjota telineitäsi, kun et enää tarvitse itse niitä:
        0405805494

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5840
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5343
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3034
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2454
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2118
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2088
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      38
      2043
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1691
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1656
    Aihe