Olen viimeaikoina kuunnellut useasti Christos Beestin tekemää kappaletta anytown. Kyseisen kappaleen olen löytänyt jo vuosia sitten, mutta päätin nyt, sitä enemmän kuunneltuani, kysyä että mitä muut ihmiset saavat irti sen sanoituksista. Sanoista on hieman vaikea saada selvää. Luulen ymmärtäväni tai kuulen oikein sanat, mutta itse tarina on aika käsittämätön.
Ohessa linkki youtube versioon. Itselläni on parempi laatuinen versio mp3 muodossa.
https://www.youtube.com/watch?v=AQfgJBoCzkE
Olisi siis kiva kuulla että miten ymmärrät tarinan, mistä kappale kertoo ja mikä on tuo anytown.
"Anytown" Christos Beest (o9a)
Anonyymi-ap
0
910
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336624- 356063
- 293344
- 452810
- 342624
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons441863En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767