Onko muilla kokemuksia Treenikamat.fi. Minä olen hieman puulla päähän lyöty. Kuvittelin, että tällaisia kauppoja ei enää olisi ns. some kaudella, mutta näköjään on.
Tilasin Treenikamat.fi:stä kuparipullon ja kaksi mukia. Tavaran tulon jälkeen halusin vielä varmistaa, että onhan ne 100%:sta kuparia, kun pakkauksesta ei mistään löytynyt tietoa. Lähetin sähköpostia Treenikamat.fi. Kukaan ei vastannut. Soitin perään ja minua pyydettiin lähettämään viesti uudelleen. Sitten sain hyvin lyhyen vastauksen, että ovat 100%:sta kuparia. Kun yritin sen jälkeen vielä kysyä, mistä tieto on saatu, niin jälleen täydellinen radiohiljaisuus eli kukaan ei vastaa sähköposteihin usesta yrityksestä huolimatta. Lopuksi lähetin spostia, että epäilen tuota 100% kuparikommenttia, sillä ko. tuotteet aiheuttavat minulle ripulia ja haluan palauttaa ne. Mitä teen. Jälleen Treenikamat.fi piti täydellistä radiohiljaisuutta.
Soitan vihdoin asiakaspalvelunumeroon ja naisääni vastaa. Hän yritti vakuutella, että kyllä joku jossakin vaihessa vastaa viesteihin. Sanon, että olen nyt odotellut ihan riittämiin ja haluan palauttaa tuotteet. Hän sanoo, että jos tuotteet ovat käyttämättömiä, niin ne voi palauttaa. Sanon, että olen juomapulloa käyttänyt eli siellä on ollut vettä ja kupit on pesty ns. pakkauspölystä, mutta muuten ei ole käytetty. Hän sanoi, että sitten ei uskalla luvata mitään. Kysyn, että saanko toimitusjohtajan nimen, niin voisin kysyä hänen mielipidettään asiasta. Hän kieltäytyi kertomasta toimitusjohtajan niemä. Kysyn, että saanko vielä hänen nimensaä, niin siitäkin hän kieltäytyi ja sulki puhelimen.
Eli yhtiö, joka ei vastaa asiakasyhteydenottoihin, ei suostu kertomaan henkilökuntaansa saatika johtoansa ja tuotteet ovat mitä todennäköisimmen jotakin muuta kuin väittävät, niin on iso punainen vaate ainakin minulle. Omalta osaltani suosittelen valitsemaan jonkun toisen yhtiön kuin Treenikamat.fi. Jos jotakin menee vikaan, niin Treenikamat.fi ei anna minkään asteista tukea tai apua. Varmasti löytyy samalle tavaralle parempikin toimittaja kuin Treenikamat.fi. Itselleni tämä oli ns. ainutkertainen kokemus.
Treenikamat.fi
4
2170
Vastaukset
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18099671q
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
En suosittele kyseistä firmaa. Tilasin paljasjalkakengät maksu meni läpi mutta tilausvahvistus ei koskaan saapunut. Kun soitin kukaan ei vastannut myöskään puhelimeen. Lähetin sähköpostia jossa käskettiin ottamaannyhteys pankkiin. Vastasin: tarkistakaa omasta pankista sillä maksu on mennyt läpi. Tämän jälkeen sähköpostiin tuli tilausvahvistus väärän värisestä tuotteesta. Laitoin aiheesta viestiä kun tuote oli jo matkalla. He peruivat tilauksen! Ei anteeksipyyntöä ei pahoittelua. Verkkokaupasta en osta tästä firmasta enää mitään!
- Anonyymi
Tilasin tuotteen pari viikkoa sitten. Sain tilausvahvistuksen ja sen jälkeen totaalinen radiohiljaisuus. Aspa ei vastaa sähköposteihin, ig-viesteihin ja puhelinnumeroon "ei juuri nyt saada yhteyttä".
En voi suositella. Toivottavasti saan rahani takaisin.- Anonyymi
Sama juttu. Jos ensi viikon aikana ei kuulu mitään, niin vaadin kaupanpurkua ja rahojen palautusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728