Milloin on nälkä?

Anonyymi-ap

Mulla on ollut ongelmia syömisen kanssa noin vitosluokalta asti eli jotain 6 vuotta. Välillä on mennyt paremmin ja välillä olen rahoittanut syömistäni todella rajusti. Nyt kuitenkin pyrin saamaan tän jutun hallintaan ja parantamaan mun suhdetta ruokaan. Ongelma on kuitenkin se, että mä en enää tiedä, milloin tai kuinka paljon mun pitäisi syödä, koska mä en enää kunnolla tunne nälkää ja viime kerran kun mä en rajoittanut mun syömistä mitenkään olin kirjaimellisesti 10v lapsi. Mulla on lähes aina pahoinvoiva olo, joka tekee syömisestä vaikeampaa. Syön silti 4-5 kertaa päivässä. Mun käsitys nälästä on se, että nälkä on kun maha murisee. Onko se niin vai pitäisikö nälkä pystyä tuntemaan jo ennen sitä? Mulla ei oikeastaan ole ruokahalua muulloin kuin silloin, kun mun maha murisee. Entä pitäisikö syöminen lopettaa heti kun ei ole enää nälkä? Teen yleensä niin mutta se johtaa siihen että syön vain pieniä määriä, koska nälkä loppuu lähes heti syömisen alettua. Mun paino vaan laskee nopeampaa tahtia kuin aikaisemmin, mä pyörtyilen ja mulla on aina kylmä, mutta en silti pysty tai halua syödä enempää, koska voin syödä hyvällä omatunnolla vain silloin jos mun maha murisee. Mä en myöskään voi syödä kovin isoja määriä siksi, että jos mä syön enemmän, mun maha ei ehdi alkaa murista ennen seuraavaa ruokaa -> en voisi syödä seuraavalla ruualla. Mä haluan että mulla on nälkä, koska silloin mun tekee mieli syödä ja syöminen on kivaa. Täynnä oleminen ahdistaa mua. Mitä mun pitäisi tehdä? Haluaisin apua joltain ei syömishäiriöiseltä varsinkin nälän tunteen tunnistamisessa ja siinä, milloin syöminen olisi järkevää lopettaa.

2

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

*rajoittanut ei rahoittanut

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

😋 ­­N­­­y­­­m­­f­­o­­m­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18101591P

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      177
      4592
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2514
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2182
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1709
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1338
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1271
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1183
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      145
      1160
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      945
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      117
      877
    Aihe