Kyllä muistuu mieleen, miks teinityttönä kuolasin Mulderin perään..
Juuri sopivasti olin jo ehtinyt unohtaa. Ja nyt tulenkin ihan höperöksi, oisi NIIIIN ihanaa pujahtaa Davidin syliin ja pussata se märäksi!!! Ei ois minusta ollu sille vastanäyttelijäks, en oisi kauaa voinu näppejäni erossa pitää.
Ah, on se niin lutunen!!!
uuh!
2
479
Vastaukset
- x_boy89
Muistan vielä, kuinka eräs lapsuudenystäväni omisti TOSI HIENON x-files julisteen. Siinä oli Mulderin ja Scullyn kuva. No se ystäväni (joka oli tyttö!) lupasi antaa sen julisteen minulle. Seuraavana päivänä, kun olin menossa hakemaan julistetta, koin elämäni kamalimman tilanteen. Se tyttö oli nimittäin rakastunut Mulderiin eikä hän enää suostunutkaan antamaan julistetta minulle. Sitten hän vielä leikkasi silmieni edessä siitä julisteesta Mulderin kuvan irti. Järkytyin melkein kuoliaaksi.
Sen jälkeen olen aina syyttänyt tuosta itseäni, sillä minä hänelle alunperin x-filesistä kerroin. Onneksi olen näiden seitsemän/kahdeksan vuoden aikana päässyt tuosta jo pikkuhiljaa ylitse :D- miia
olen vieläkin rakastunut fox mulderiin!!en pääse enkä ali asiasta.siinä mies mun makuun huokaus..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336654- 356073
- 293364
- 452830
- 342624
- 152318
- 372168
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons461872En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767