Tunnetteko hyljenaamaisia hölkkääjiä? Kasvot sileät ja kroppa pullea.
Hyljenaamat hölkkää
17
373
Vastaukset
- Anonyymi
Toki, minä itse nyt ainakin.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18119051y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Juu. Kapeat sileät kasvot ja viikset siinä.
- Anonyymi
Hölkkä kuuluu kaikille.
- Anonyymi
Väärin. Juoksu kuuluu kaikille. Hölkkä vain hyljenaamoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin. Juoksu kuuluu kaikille. Hölkkä vain hyljenaamoille.
Yli nelosen kilsat hölkkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yli nelosen kilsat hölkkää.
Minä juoksen aina yli vitosta. Ei ole kiire.
- Anonyymi
itkosen tunnen. lepposa ukkeli.
- Anonyymi
RIIHIMÄILLÄ KUULEMA HÖLKÄÄ JOUTAVAA NORPPA NAAMA PORUKKAA.
TUNTEEKO JOKU JA MISTÄ, KYLLÄHÄN KAIKKIEN TULEE TUNTEA VIHREÄT- VIHERPIIPERTÄJÄT, HOMOT JA LESPOT. NE ON SAASTUTTANUT KOKO VALTAKUNNAN KOKONAISVALTAISESTI KAIKELLA JA KAIKEN.
SIITÄ TULEE NE KÖYHÄT JA PIENITULOISET.
SAIRAAT JA VAIVAISET, JUOPOT JA ALKOHOLISTIT HUUME-JENGIT.
--
PAKOLAIS-MAAHANMUUTTAJAT TULEVAT SIITÄ, KUN KESKUSTALAISET MÖHÖMAHAT LOPETTIVAT TYÖNTEON JA SAK MENI LAKKOON....YLEISLAKKO. - Anonyymi
En kytäile ihmisiä jotka liikuvat ulkona. Juoksivat tai ei. En myöskän arvostele ihmisten vartaloa tai naamaa.Huolehdin vain omasta terveydestäni. Liikun ulkona paljon päivtäin.Tuo hyvät unen lahjat. Käyn 5 päivänä viikossa ryhmä likunassa. Olen vanha.
- Anonyymi
Myönnän, oli hieman mauton aloitus, mutta tarkoitinkin lähinnä itseäni, joten saamen anteeksi. Otin uuden selfien ja siitä tuli ihan hylkeen näköinen.
- Anonyymi
Minäkö muka hyljenaama? Kaikkea kanssa.
- Anonyymi
Vatsa leviää ja naama paksuuntuu.
- Anonyymi
Sama vaiva. Maha kasvaa.
- Anonyymi
Miula myös rasvainen hyljenaama.
- Anonyymi
Minä tunnen ajokoiramaisia keski-ikäisiä roikkuposkia, en sulavia hyljenaamoja.
- Anonyymi
Ei sileet jos on parrakas veikko.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1715488Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621317Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne231182Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982