Olkiluoto3 sammui niin sähkön hinta laski..
Kun voimala sammuu niin hinta halpuu
13
327
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ehdi vielä tänään näkyä hinnassa koska hinta määrittynyt eilen klo.14.15. Nyt saa vielä kiinteitä sopimuksia. Otin viikko sitten Oomilta 24kk 8,79c (sis alv 24%). Kuun lopussa tulee voimaan. Minulla on tähän asti aina ollut pörssisähkö. Itselläni vain suorasähkölämmitys asunnossa. Nyt kannattaa ottaa kiinteä sopimus, jos samassa tilanteessa. Loppuviikosta pitäisi alkaa tullakin kovasti ainakin puhureina.
- Anonyymi
Niinpä manipulit ei tiennyt et voimala sammuu...
- Anonyymi
Huomenna parhaimmillaan melkein euron kwh.
Taas se kärvistely alkaa. - Anonyymi
Nyt tuli jo tieto että keskiviikkona OL3 toimii jo taas täysteholla 1600 MW.
- Anonyymi
Ei täysteholla vaan 1300 MW teholla koska kantaverkkoyhtiö ei salli enempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täysteholla vaan 1300 MW teholla koska kantaverkkoyhtiö ei salli enempää.
1570MW
- Anonyymi
Pörssi on paras
- Anonyymi
Minulla suorasähkölämmitystalossa talven energiankulutus on 2/3 koko vuoden energiankulutuksesta. Talvella pörssisähkön hinta on myös paljon kalliimpi kuin kesäkuukausina. Tämä tarkoittaa sitä, että nykyisellä sähkösopimuksella pääsen jonkin verran halvemmalla kuin pärssisähköllä eikä tarvitse koko ajan miettiä milloin sähköä kannattaa käyttää.
- Anonyymi
Joo lämmitä tänään sauna..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla suorasähkölämmitystalossa talven energiankulutus on 2/3 koko vuoden energiankulutuksesta. Talvella pörssisähkön hinta on myös paljon kalliimpi kuin kesäkuukausina. Tämä tarkoittaa sitä, että nykyisellä sähkösopimuksella pääsen jonkin verran halvemmalla kuin pärssisähköllä eikä tarvitse koko ajan miettiä milloin sähköä kannattaa käyttää.
Näinhän se menee...kesällä ei tarvita sähköä ja talvella voi pihistää kulutuksessa niin määräaikainen ei tule kalliiksi...esim itse laitan nyt ruokaa leivinuunissa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se menee...kesällä ei tarvita sähköä ja talvella voi pihistää kulutuksessa niin määräaikainen ei tule kalliiksi...esim itse laitan nyt ruokaa leivinuunissa..
Itse asun tulivuoressa. Tyhmää asua siellä missä on kylmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo lämmitä tänään sauna..
Kyllä tänään on tarkoitus mennä (puu)saunaan ja löylytellä pitkään. Ei kannata panikoida, sähkö on nyt päivän-pari vähän kalliimpaa, ei vaikuta vuositasolla mitenkään. Sitten kun sille liialle tuulisähkölle keksitään jonkinlainen järkevä varastointitapa niin halpa ja jopa miinushintainen sähkö loppuu. Silloin kannattaa oikeasti laskeskella mikä sopimus kannattaa ottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336314- 345783
- 293254
- 452650
- 342574
- 152238
- 372148
- 161906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737