On tosin lauantai. Ja ei ole mitään nappia youtubessa aktiivisena jonka kautta voisi suorittaa maksun HETI. Ja sopimus on kuitenkin maksusta voimassa edelleen ja se on voimassa tähän päivään saakka. Ohje ei auta asiaa youtubessa. Kortti toimii ja tili normaalisti tietääkseni, S-Pankki. Debit kortti. Ja raha on siinä valmiina. Ehkä vain hätäilen, jos asia selkenee vielä. -En vain halua syytöksiä etten ole maksanut tai mitään sanktiota. Kiitos.
Youtube Premium jatkomaksu ja maksu ei mene tililtä
12
670
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sieltä mitään noottia tule. Jos et maksa, niin kyseinen ominaisuus ei toimi. Kun taas maksat, niin ominaisuus on taas käytössäsi.
- Anonyymi
Niin. Sitä ajattelinkin. Ehkä tulee ilmoitus ja joku painike, kun haluavat taas maksun. Elleivät itse saa otettua tililtä maanantaina rahan. Toivotaan parasta. Minulla ei ole olemassa mitään varatiliä, mitä siellä kysellään.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18130105z
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ei kannata moisesta roskasta maksaa..
- Anonyymi
Ei tuota siksi kannata ottaa jotta ei näy mainoksia kun mainokset saa pois laittamalla selaimeen mainosesto-lisäosan.
- Anonyymi
Ja musiikin saa parempilaatuisena muista palveluista.
- Anonyymi
Minulla hidasteli ja näin liikaa mainoksia. Taivuin maksuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla hidasteli ja näin liikaa mainoksia. Taivuin maksuun.
Mainokset voi estää ilmaiseksi..
- Anonyymi
Katsoin nyt illalla puhelimesta verkkopankkia, maksu oli mennyt. Ja on sunnuntai. Ilmeisesti seuraavan jakson alkupäivä.
- Anonyymi
Energiverketillä on parhaat katkaisimet.
- Anonyymi
S-pankilla tuo laskutus on pikkasen jälkijunassa, kaikki tulee pikkasen viiveellä. Mutta muuten paras pankki, ainankin kaupan jäsenasiakkaille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356674Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653890Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1303133- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291441Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061