Otsikon mukaan. Olen päälle kolmekymppinen, seksittömään suhteeseen ajautunut mies. Suhde on muuten kaikin puolin hyvä, mutta minulla on libido ja hänellä ei. Asiasta ollaan keskustelu ja eri temppuja yritetty ilman mitään tulosta - keinot ovat nyt loppu. Olen hyväksynyt tilanteemme. En harkitse eroa, sillä välitän puolisostani kovasti. Aion ruveta seksiviesteillä pettäjäksi, jos vain joku osoittaa suunnan. Yksin runkkaaminen ilman naisen huomiota tietäen, että koskaan ei tule olemaan edes tämän aikana jaettua eroottista latausta, murtaa vielä mieleni! Ja jos puolisoni ei suostu edes vaniljaan seksiviestittelyyn, haen tämän jostain muualta.
Moraalipoliisit voi jatkaa eteenpäin. Tiedän tekeväni väärin. Minua ei kiinnosta. Tykkään muutenkin kirjoitella, joten luulisi tuolla jossain olevan palvelu tai sivusto, jossa voi rustailla suttua anonyymisti jonkun kanssa ilman muuta kontaktia.
Miltä sivustolta tai alustalta voi hakea anonyymisti seksiviestittely seuraa?
Anonyymi-ap
2
208
Vastaukset
- Anonyymi
Mene sivoiuille. Hourula.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336484- 355973
- 293324
- 452740
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401819En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747