Tekniikan Maailmakin hämmästeli VikingContact 7:n jääpitoa ja ajettavuutta jäällä. Molempia osa-alueita ylistettiin ja loppuarviossa korostettiin hyvää pitoa nimenomaan jäällä.
En tiedä miten homma on ratkaistu, mutta oman kokemuksen mukaan VikingContact 7:llä voi ajaa jäällä aika aktiivisesti, koska pito ja ohjautuvuus pitää luistossakin. Kun mulla oli nastarenkaat, luistossa auto puski suoraan, kunnes vauhti putosi tarpeeksi ja pito palasi. Noi nastat nousivat sohjokelillä irti tiestä ja kerran oli ojaanajo todella lähellä. Autossa ei ole ajovakautusta eikä luistonestoa. ABS löytyy.
Myös lumella, asvaltilla ja polanteella VikingContact 7 on mahtava. Vakaa, hyvä pito, ohjautuu tarkasti ja äänetön.
Esimerkiksi kerran liukastuin kadulla, joka oli jäistä polannetta. Kun tulin autolla kotiin, jarrutin samassa kohtaa ja auto pysähtyi todella nopeasti. Continentalin pitäisi alkaa valmistamaan myös kitkakenkiä. :D
Continental on nostanut VikingContact 7:llä kitkarenkaiden jääpidon ihan uudelle tasolle.
Anonyymi-ap
1
182
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337314- 396825
- 323827
- 453220
- 342824
- 162632
- 372218
- 162166
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 342010