Manipuloi ympäristöä raivokohtauksilla.

Anonyymi-ap

Risku valehtele ensin hän sanoi että ei sinä kengässä ollut narua ja sitten kun minä myöhemmin sanoin että olihan sinä naru niin hän sanoi että hän laittoi sen muovi pussin hän VALEHTELE😤

Jos sinä ei ollut narua niin kuinka hän silloin voi laitta naru movipussin ja jos sinä oli naru niin kuinka sinä sitten ei ollutkan narua🤔?

Tunti ennen kun mutto auto tule niin minä vedän hänet lättyn niin minulla on tunti aika pakata tavarat ja lähteä kun hän tahallan vedättä minut😬

Ensin hän sano että tuon väriset ei kelpa sitten minä kysyn että minkä väriset ne pitä olla ja hän sano että muustat ja sitten haen muustat kengät ja hän sano että ei kelpa nissä pitä olla nastat ja sitten hän tahallan kadotta sen narun hän vedättä minut hän saa minulle osta uudet narut minä soitan hänen edunv ja pyydän raha🤔

Hän on niin kiero hänen pitä olla kokemuus asiantuntija että hän saa raha ja myös sen takia että hän saa sähkömopo mutta minä revin sen lapun jos hän ei homma minulle sittä narua😬

Hän mene Castren pitämän luentoja ja silloin hän tarvitse sen sähkömopon että hän pääse sinne ja yhteiskunnan pitä maksa🤔

Risku ei edes ikinä suttu oikeasti hän esitele vain että hän suttu ja sillä tavalla hän järjestä toisille ongelmia🤔

Risku teskentele raivokohtauksia ja sano mitä tahansa että hän saa tahtonsa läpi ja hänen vihamat henkilöt joutu vaikeuksin🤔

Manipuloi ympäristöä teskentelemällä raivokohtauksia🤔

1

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
        Pirkanmaa
        235
        6674
      2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
        Ikävä
        65
        3890
      3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
        Ihastuminen
        130
        3133
      4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
        Ikävä
        156
        2312
      5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
        Hyrynsalmi
        17
        1853
      6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
        Maailman menoa
        170
        1577
      7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
        Ikävä
        82
        1474
      8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
        Tunteet
        29
        1441
      9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
        Euroviisut
        37
        1369
      10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
        Maailman menoa
        111
        1061
      Aihe