Elämässä tapahtuu pienen pieniä ihmeitä... Tänään perjantaina 3.6. on ollut tähän astisen elämäni vittumaisin päivä lähiomaisen sairauden takia. Kun olin matkalla lähimpään kauppaani, ajattelin ostaa sixpäkin. Mietin kauppaan mennessä että siellä ei ole mitään muuta kuin Lapparia kylmässsä. Ihme ja kumma, joku oli nostanut yhden ja ainoan Karjala sixpäkin (paras Suomalainen olut)kylmähyllyyn. Sillä hetkellä tuntui hyvältä.
Tätä tarinaa ei moni varmaan ymmärrä, mutta hyvältä se tuntui. Kiitos sinulle tuntemattomalle joka sen päkin sinne hyllyyn kannoit!:)
Ihmeitä tapahtuu
3
537
Vastaukset
- poika
No, itse en oikein usko olisiko sinun elämä siihen kaatunut, mutta jos ja kun olisi päässyt käymään niin on pienistä asioista sinun elämä kiinni, mutta sehän ei nyt tässä ole tärkeintä vaan se että, sinä sait haluamasi, ja toivottavasti nautit kylmästä
- Matilda
Miun mielestä on kiva, että osataan iloita juuri pienen pienistä asioista. Itse ilahduin tänään siitä kun ajattelin kaivaten erästä ystävääni ja samalla hetkellä tuli tekstiviesti, jossa juuri se ystäväni kysyi voisiko tulla kyläilemään. Oli kiva nähdä pitkästä aikaa.
- kaljakunkku
kyllä oot hakoteillä jos otat karjalan rapaa lapparin sijasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624143Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372463- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100918Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840