Väyrynen on ollut siunaus kaikille Suomen poliittisille puolueille, paitsi Keskustalle Väyrynen on ollut katastrofi.
Väyrysestä hiukkasen
19
286
Vastaukset
- Anonyymi
Väyrynen ei ole enää kenellekään siunaus, eikä katastrofi.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Sanoiko joku sanan Presidentti......minä olen käytettävissä.🤓
- Anonyymi
Keskusta on ihmeellinen poliittien puoue, koska salli myyrän myyrivän sisällään vuosikymmenet.
- Anonyymi
Väyrynen on omien sanojensa mukaan jumalan, kekkosen ja kremlin valitsema seuraaja kekkoselle. Nyt väyrynen kysee, että miksi kukaan ei kertonut koeajan pituutta.
- Anonyymi
Puolueemme olisi vielä jossain kunnossa, ellei Väyrystä olisi ollut.
- Anonyymi
Olisiko Väyrynen hakenut ja Syyrian presidentiksi? Sopisi sinne täydellisesti ja ei antas periksi.
- Anonyymi
Onneksi Suomessa ymmärrettiin jo ajat sitten, että ryssän jälkeen Väyrynen on suurin uhka Suomen itsenäisyydelle. Suurin uhka oli tietysti venäjä, venäjä, venäjä, mutta sitten tuleekin Väyrynen, eli VVVV!
- Anonyymi
Väyrynen on myös ollut Naton parhaita myyntimiehiä ja on myös opettanut suomalaiset suhtautumaan epäilevästi ryssiin.
- Anonyymi
Väyrynen on ollut myös eniten Naton kannatusta nostanut poliitikko.
- Anonyymi
Hosupetterit ovat typeryksiä ja sähläävät kaikessa, valitettavasti.
Ossi, ei sähläävä oikea SOTILAS
- Anonyymi
Väyrysestä hiukkasen, Paavosta ei päivääkään.
- Anonyymi
Väyrynen oli vahinko jo syntyessään, kumi petti.
- Anonyymi
Väyrynen varmisti Suomen Natojäsenyyden.
- Anonyymi
Kaikki toivoo Väyrystä vastustajan puolelle.
- Anonyymi
Politiikka - Suomi todisti avauksen olevan de facto ja mot.
- Anonyymi
Väyrynen on saanut Suomen irtautumaan YYA sopimuksesta, liittymään EUhun, EMUun, Natoon ja vielä DCA sopimukseen. Kiitos Väyrynen, pidä venäjän uhkaa kirkkaana ihmisten mielissä.
- Anonyymi
Suomen onneksi Väyrynen oli venäjän puolella!
- Anonyymi
Edelleen de facto.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728