Kannattaako hyökätä henkilön yksityiselämää vastaan, jos tyyppi on paljon paremmin varautunut, kuin itse IRL-hyökkääjä?
Aito ovihyökkääjä, joka on Keijon paras kaveri:
https://www.youtube.com/watch?v=5sRgjW3E8nk
Hitto, että Tissu voi olla idiootti, en voi käsittää, miten imbesilli joku kirjoittamaan kykenevä henkilö voi olla.
Kylmis voitti Tissun
40
308
Vastaukset
- Anonyymi
Eli kaikki ne ovihyökkäykset oli pelkkää teatteria ja kerta kaikkiaan suorastaan küsetusta? Tuossahan osapuolet ovat täysin sulassa sovussa!
- Anonyymi
Juurikin näin. Kannattaisi unohtaa koko vìtun Kylmis, tai saat kärsiä, kun trollausksesi menee liian pitkälle.
Takaan sen. - Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Minusta se on loukkaus Saunista kohtaan, että olisi muka Kylmiksen kämppis. Miettikää nyt, kuka suostuisi?
- Anonyymi
Molemmat voittaa, koska vuokra ja sähkö aivan infernaalinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitätkö, ettei Kylmiksen suku muka auta sitä loista? Salli mun nauraa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitätkö, ettei Kylmiksen suku muka auta sitä loista? Salli mun nauraa!
Kylmiksen suvussa on sanonta, että veri yhdistää meitä, vaikka tekisit mitä tahansa. Tosi vaikutusvaltainen suku, Ruotsia myöten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jakavat kaiken, paitsi naisen. Nainen ei ole mikään objekti, vaan täysin tasavertainen ihminen miehen kanssa.
- Anonyymi
Siinähän Tissu ja Kylmis ovat sulassa sovussa ja lähtivät testaamaan Kylmiksen uutta sänkyä.
- Anonyymi
Sekö muka on narsismia, että Keijo vähän juhlii katkolta pääsyään? Toki Saunis on ilmiselvästi vaivaantunut, että ei Helevetti mikä pelle, mutta entä sitten? Miksei Kylmikselle sallita pientä iloa hyvässä seurassa?
:O
- Anonyymi
Ei vittu! Ääni ihan sama kuin ovihyökkääjällä!luulin että tuo tyyppi on vain legendaa!
Asd- Anonyymi
Hitto, mikä narsisti keijo on. Huomaatteko, kuinka vaivaantunut saunis on ja en kyllä ihmettele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitto, mikä narsisti keijo on. Huomaatteko, kuinka vaivaantunut saunis on ja en kyllä ihmettele.
En kyllä yhtään ihmettele Sauna-Timpan kiusaantunutta olemusta. Hitto, mikä luuseri toi hemmetin Keijo/Kylmis on. Rupeaa HETI ryyppäämään, kun ottaa hatkat katkolta, ei s**t*na!
-faktaa vakioista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä yhtään ihmettele Sauna-Timpan kiusaantunutta olemusta. Hitto, mikä luuseri toi hemmetin Keijo/Kylmis on. Rupeaa HETI ryyppäämään, kun ottaa hatkat katkolta, ei s**t*na!
-faktaa vakioistaMiettikää, mikä elämän tilaisuus Kylmikselle annettiin, mutta YLLÄTYS YLLÄTYS, sössi sen totaalisesti.
:/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miettikää, mikä elämän tilaisuus Kylmikselle annettiin, mutta YLLÄTYS YLLÄTYS, sössi sen totaalisesti.
:/Meikä kyllä pystyy samaistumaan tuohon Sauniksen olotilaan Kylmiksen kämpässä, tosi vaivaantunut, koska Keijo on niin nolo tapaus totaalisesti.
Kohtelijaisuudesta yrittää leikkiä Keijon mukana hävettävällä videollaan. Voimia ja jaksamista sinulle Santtu! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meikä kyllä pystyy samaistumaan tuohon Sauniksen olotilaan Kylmiksen kämpässä, tosi vaivaantunut, koska Keijo on niin nolo tapaus totaalisesti.
Kohtelijaisuudesta yrittää leikkiä Keijon mukana hävettävällä videollaan. Voimia ja jaksamista sinulle Santtu!Siis meikä luuli, että Kylmis on kovakin jätkä, mutta Sauniksen ilme kyllä kertoo kaiken tuosta spedestä, joka hakee huomiota hinnalla millä hyvänsä!
-Kuolema Kylmäkädelle Ry - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis meikä luuli, että Kylmis on kovakin jätkä, mutta Sauniksen ilme kyllä kertoo kaiken tuosta spedestä, joka hakee huomiota hinnalla millä hyvänsä!
-Kuolema Kylmäkädelle RyKyllähän se naurunalaiseksi joutui myös katkolla, josta otti hatkat. Pelle, mikä pelle.
-Yksi teoria - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se naurunalaiseksi joutui myös katkolla, josta otti hatkat. Pelle, mikä pelle.
-Yksi teoriaVoiko Kylmiksen seurassa muutoin ollakaan, kuin vaivaantunut? Minä kysyn vain teiltä kokeneilta, jotka käyneet Keijon kämpässä.
? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko Kylmiksen seurassa muutoin ollakaan, kuin vaivaantunut? Minä kysyn vain teiltä kokeneilta, jotka käyneet Keijon kämpässä.
?Se, että Ovihyökkääjä on oikeasti Kylmiksen paras kaveri, ei tarkoita sitä, että Tissu olisi nolannut itsensä, vaikka video näin antaakin ymmärtää.
-Tissu on palstan kuninkas - Anonyymi
En tajuu, miksi ßaunis lähtee näiihin kylmiksen lreikkeeihin mukään. Säälistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että Ovihyökkääjä on oikeasti Kylmiksen paras kaveri, ei tarkoita sitä, että Tissu olisi nolannut itsensä, vaikka video näin antaakin ymmärtää.
-Tissu on palstan kuninkasTissu
-Kylmis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tissu
-KylmisKyllä Kylmis on aina kunnioittanut palstan kuninkasta, Tissua, vaikka joskus vaikuttaisikin siltä ettei muka kunnioita.
-Tissu on kingi
- Anonyymi
Hittoako se kenellekään kuuluu, jos mies haluaa juoda itsensä hengiltä? Ihme säätämistä täällä taas. Antakaa sen olla.
- Anonyymi
Kiusallista oli vain, että taisi olla Rantojen Terävä niin huonossa kunnossa vaihteeksi
- Anonyymi
Tissu ei mahda enää mitään Kylmikselle, sillä Keijo on selviytyjä, joka hemmetti LIITTOUTUU vanhojen vihollistensa kanssa ja jopa ystävystyy.
Tissu tekee itsarin, kun näkee tuon videon, veikkaisin ja suosittelisinkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tissu ei mahda enää mitään Kylmikselle, sillä Keijo on selviytyjä, joka hemmetti LIITTOUTUU vanhojen vihollistensa kanssa ja jopa ystävystyy.
Tissu tekee itsarin, kun näkee tuon videon, veikkaisin ja suosittelisinkin.Miten helkkarissa Tissu voi enää manipuloida Santtua Kylmiksen ovelle riehumaan, kun he asuvat nykyään saamari samassa kämpässä?! Säästö syistä tietenkin, molemmat voittaa.. paitsi Tissu.. HAHAHAHA! Kylmis voitti!"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten helkkarissa Tissu voi enää manipuloida Santtua Kylmiksen ovelle riehumaan, kun he asuvat nykyään saamari samassa kämpässä?! Säästö syistä tietenkin, molemmat voittaa.. paitsi Tissu.. HAHAHAHA! Kylmis voitti!"
Tuskin Keijo sentään on niin julma, että oikeen toivoo Tissun tekevän itsemurhan. Viisaampi mies voitti ja se siitä. Elämä jatkuu, katse kohti tulevaisuutta ja uusia haasteita.
TSEMPPIÄ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin Keijo sentään on niin julma, että oikeen toivoo Tissun tekevän itsemurhan. Viisaampi mies voitti ja se siitä. Elämä jatkuu, katse kohti tulevaisuutta ja uusia haasteita.
TSEMPPIÄ!this
- Anonyymi
Kylmis katkolla yhteiskunnan varoilla ja vapauduttuaan alkaasaman tien dokaamaan.
Mitä Sauniksen kasvoille on tapahtunut?
-Kylmis fanclub Ry.- Anonyymi
sauna_timppa kirjoitti:
Onko mun kasvoille jotain tapahtunut?
Vähän turvonneet ei muuta, ja kohta turpoaa lisää.
- Kylmis - Anonyymi
sauna_timppa kirjoitti:
Tuota meikäkin jäi ihmettelemään. Mitä muka?
- Anonyymi
sauna_timppa kirjoitti:
Kylmishän väittää, että edes SINÄ et ole tehnyt häneen sellaista vaikutusta, kuin katkon "tekno-viikinki", joka otti hatkat ja hylkäsi Keijon. Sanoi vielä ihan vittuillakseen ennen häipymistään, että tietää, että jää ikävöimään. Totta.
Kylmis ei toivu koskaan. Ystäviä ei satele taivaalta, nääs. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmishän väittää, että edes SINÄ et ole tehnyt häneen sellaista vaikutusta, kuin katkon "tekno-viikinki", joka otti hatkat ja hylkäsi Keijon. Sanoi vielä ihan vittuillakseen ennen häipymistään, että tietää, että jää ikävöimään. Totta.
Kylmis ei toivu koskaan. Ystäviä ei satele taivaalta, nääs.No kuka helevetti jaksaa Kylmistä siis ihan tuolla oikeassa elämässä? Se on aina ruinaamassa, että pliis, hae mulle salkku Salesta, hän kyllä maksaa vaikka hakujakin päälle. Saunis ei kehdannut ottaa haku-palkkiota, sen verran mies on, toisin kuin Kylmis.
Vìttu mikä luuseri toi teidän pahamainen Kylmis oikeasti on IRL. Aina jotain vailla. Kuka sellaista jaksaa? Ei ihme, että tekno-viikinki otti hatkat, kun joutui olemaan Kylmiksen kämppis.
-faktaa vakioista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuka helevetti jaksaa Kylmistä siis ihan tuolla oikeassa elämässä? Se on aina ruinaamassa, että pliis, hae mulle salkku Salesta, hän kyllä maksaa vaikka hakujakin päälle. Saunis ei kehdannut ottaa haku-palkkiota, sen verran mies on, toisin kuin Kylmis.
Vìttu mikä luuseri toi teidän pahamainen Kylmis oikeasti on IRL. Aina jotain vailla. Kuka sellaista jaksaa? Ei ihme, että tekno-viikinki otti hatkat, kun joutui olemaan Kylmiksen kämppis.
-faktaa vakioistaKyseessä on epätoivoinen selviytymistaistelu. Voiko tyyppiä tuomita?
- Anonyymi
sauna_timppa kirjoitti:
On tapahtunut muutos. Ehkä pyöristynyt tai ihan vaan miehistynyt.
-Kylmis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuka helevetti jaksaa Kylmistä siis ihan tuolla oikeassa elämässä? Se on aina ruinaamassa, että pliis, hae mulle salkku Salesta, hän kyllä maksaa vaikka hakujakin päälle. Saunis ei kehdannut ottaa haku-palkkiota, sen verran mies on, toisin kuin Kylmis.
-faktaa vakioistaRuinaaminen loppuu kun tuo sen salkun ja pari roiskeläppää.
-Eräs teoria
- Anonyymi
Todennäköisesti tyyppi vain erehtyi henkilöstä ja tarkoitti tätä videota:
https://www.youtube.com/watch?v=SBTy0CWiKEE
?- Anonyymi
Joo mä luulin et toi on Sauna Timppa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mä luulin et toi on Sauna Timppa.
Saunis on paljon komeampi, kuin ikäloppu Kylmis. Ei heistä voi erehtyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2386720Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664074Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701587- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061