Mietin tossa semmoista että miten me muut palstalaiset saamme tietää milloin pörröpään siunaustilaisuus on, että osaamme tulla paikalle ulisemaan kuollutta "suurutta"? Älkää hätäilkö ei pörröpää vielä ole kuollut vaikka Saunis joutui sahaamaan siltä jalat poikki, tällä toimella saamme nauttia törkyturvan jutuista vielä pari vuotta lisää, kun ei kela taksit toimi niin ei se pääse hakeen kaljaa kaupasta enää.
- Sodomiittiseppo
Keijon siunaustilaisuus
16
395
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä totuus Kylmikselle: https://youtu.be/xdiErL8nd98?t=15
Tätä minä olen koittanut kertoa Kylmikselle. Sehän on aivan mahtava juttu että vuokra nousee niin jää vähemmän rahaa kaljaan. Sitten jos vielä jalatkin viedään niin eihän se edes pääse ostamaan kaljaa, eli raitistuu väkisin. Kyllä sille sosiaalitoimi järjestää jonkun avustajan joka tuo hernekeittoa ja parsakaalta. Niillä pärjää
- Anonyymi
Taitaa Kylmiksen osalta hernekeitot & parsakaalit olla syöty.
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa Kylmiksen osalta hernekeitot & parsakaalit olla syöty.
Juu ja kiukuttelee kun on itse tietoisesti sabotoinut oman työkykynsä eikä yhteiskunta auta myöntämällä eläkettä. Katkera kun minä tulen eläkkeen saamaan mutta ihan syystäkin
- Anonyymi
sauna_timppa kirjoitti:
Juu ja kiukuttelee kun on itse tietoisesti sabotoinut oman työkykynsä eikä yhteiskunta auta myöntämällä eläkettä. Katkera kun minä tulen eläkkeen saamaan mutta ihan syystäkin
Kylmis ei pääse eläkkeelle vaikka siltä amputoidaan raajat, koska nykyään on niin hyviä proteeseja millä voi kävellä. Voi vähän vi*tuttaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kylmis ei pääse eläkkeelle vaikka siltä amputoidaan raajat, koska nykyään on niin hyviä proteeseja millä voi kävellä. Voi vähän vi*tuttaa.
Tyhmyydestä sakotetaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se jalka, jonka me kaikki olemme nähneet, täytyy amputoida, uskon, että saa vihdoinkin sen haluamansa sairauseläkkeen.
-Yksi teoria Anonyymi kirjoitti:
Jos se jalka, jonka me kaikki olemme nähneet, täytyy amputoida, uskon, että saa vihdoinkin sen haluamansa sairauseläkkeen.
-Yksi teoriaYhdelläkin jalalla pääsee kyllä töihin kun menee bussilla
- Anonyymi
Kylmis on hyvä myyntiartikkeli sutenöörille.
Jalaton kylmis mahtuu matkalaukkuun ja herkkuperse simasuulla on helppo kuljettaa matkoilla, tilata ruokalähetillä illan riemuksi ja mahtuu kaupparatsun takakonttiin hevosteluun hotellissa.
Jalaton kylmis kasvattaa bruttokansantuotetta ja pyörittää sutenöörille ison liikevaihdon.
Mahtuu myös pukinkonttiin lahjaksi vannoutuneille poikamiessukulaisille.- Anonyymi
Kylmis itse oli ruokalähetti. Hänestä on julkaistu ihan artikkeli vuonna 2004. Kuskasi jotain patonkeja ja salaatteja eliittien työpaikoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmis itse oli ruokalähetti. Hänestä on julkaistu ihan artikkeli vuonna 2004. Kuskasi jotain patonkeja ja salaatteja eliittien työpaikoille.
Siinä artikkelissa toimittaja ihaillen kirjoitti Kylmiksen pitkän matkan juoksuharrastuksesta. Ei toimittaja varmaan silloin uskonut reippaasta ja raittiista nuorukaisesta artikkelia kirjoittaessa, että nyt 20 vuotta myöhemmin Kylmiksen jalat on amputoitu juopottelun seurauksena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä artikkelissa toimittaja ihaillen kirjoitti Kylmiksen pitkän matkan juoksuharrastuksesta. Ei toimittaja varmaan silloin uskonut reippaasta ja raittiista nuorukaisesta artikkelia kirjoittaessa, että nyt 20 vuotta myöhemmin Kylmiksen jalat on amputoitu juopottelun seurauksena.
Elämä yllättää aina ja monta kertaa.
- Anonyymi
Miten Kylmis saa nyt päivittäiset rapakaljat vai
aloittaako kusen juonnin, koska sekin kuulemma voi nousta päähän?- Anonyymi
Meinaatko, että Kylmis voisi kierrättää sitä jo juotua alkoholia loputtomiin? Eiköhän elimistö hyödynnä sen melko hyvin jo kakkos-kierroksella, vaikka olisi pelkkää pissattua kaljaa.
Spurgu-piireissä ne oikeasti juovat henkilön küsta, joka juonut raakaa pirtua.
- Anonyymi
Hyvä että Kylmis saa jatkaa vielä maallista taivalta meidän muiden kuolevaisten seurassa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644292Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1552151
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441132Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860