https://www.youtube.com/watch?v=KIxgsDlmjUQ
Jo 60 hevosvoiman tehoasetuksilla kaasua ei voi kääntää pohjaan. Vääntö on niin armoton, että ranteet repeytyy tai pyörä keulii ympäri, jos takarengas puree tarpeeksi...
Stark Varg -crossissa on 80 hevosvoimaa. Mihin tarvitaan tällaisia tehoja?
7
1091
Vastaukset
Katsoin, komea peli.
- Anonyymi
Kelpais kyllä. Sähkö-crosseilla ajaneena tykkään ajamisen helppoudesta ("aina oikea pykälä silmässä, aina ampuu, kun kahvasta vääntää"), ajamisen keveydestä (ei hyrrävoimia, kuin maastopyörällä tuikkisi mutkiin), äänettömyydestä (tuuli kyllä suhisee, ketju rallattaa, renkaat raapivat ja jarru voi vinkua) ja hajuttomuudesta ja ennen kaikkea voimasta!
Raju vääntö vaan vaatii olemaan tarkkana, kun takapyörä puree mutkan jätössä. Sivuluisu voi muuttua silmänräpäyksessä keulimiseksi. Patikoissa hakkaa rajusti, kun välillä puree ja sitten sutii.
Noilla on helppoa ajaa kovaa eikä tarvitse häpeillä meteliä.- Anonyymi
Sähköpyöriä voi säätää haluamakseen mm. vääntökäyrän, kaasukahvan, moottorijarrun ja virtuaalisen vauhtipyörän osalta ja tämä on vasta alkua.
Onhan ne todellisia petoja pideltäviksi. Käykää ihmeessä kokeilemassa. 👍🏻
- Anonyymi
Täydellä teholla Stark Varg on kuin raivo härkä. Ihan villi peto pideltäväksi.
- Anonyymi
Ainakin kisoissa lähtee startissa siihen malliin, että muut jäävät jälkeen.
- Anonyymi
Polttispyörissä on sekin ongelma, ettei liukkaalla alustalla kuule milloin eturengas on pidon rajalla mutkissa ja jarrutuksissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337074- 386474
- 293544
- 453100
- 342744
- 162462
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957- 341810