Oikeiden ja väärien profeettojen suhde on 1:450

Anonyymi-ap

Oikeiden ja väärin profeettojen suhde on 1:450.

Yhtä oikeata profeettaa kohden on 450 väärää profeettaa.

Oikean profeetan tunnistaa tästä kohtelusta.

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

24

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

1. Kun. 22:22

Henki vastasi: 'Minä lähden sinne ja menen valheen henkenä jokaisen hänen profeettansa suuhun.' Silloin Herra sanoi: 'Eksytä sinä hänet, sinä pystyt siihen. Mene ja tee niin.'

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍑 ­­­N­y­­­m­­f­o­­m­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18283191

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Eipäs liioitella, sään ennustaminen osuu aika hyvin nykyään, mutta sehän perustuukin tieteeseen eikä lammaspaimenten nuotiotarinoihin.

Matteus siis ouhui paskaa ja tuelta.

• Anonyymi

Väitätkö Jeesusta valehtelijaksi?

Puhuja oli Jeesus, Matteus kirjoitti sen ylös

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

Ei ne mitään kuuluisia evankelistoja ole, jotka ovat oikealla asialla.

• Anonyymi kirjoitti:

Väitätkö Jeesusta valehtelijaksi?

Puhuja oli Jeesus, Matteus kirjoitti sen ylös

Ei ne mitään kuuluisia evankelistoja ole, jotka ovat oikealla asialla.

jeesushan ei olemattomuuttaan puhunut mitään, joten en väitä fiktiivistä hahmoa valehtelijaksi.

Sensijaan totean hoidon tarpeessa olevikwi mielisaiksi ne jotka uskovat fiktiivisen hahmon suuhun pannut sanat.

Tarkista lähteet ja niiden tuottamisajat ja toteat helposti jeesuksen saduksi.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

jeesushan ei olemattomuuttaan puhunut mitään, joten en väitä fiktiivistä hahmoa valehtelijaksi.

Sensijaan totean hoidon tarpeessa olevikwi mielisaiksi ne jotka uskovat fiktiivisen hahmon suuhun pannut sanat.

Tarkista lähteet ja niiden tuottamisajat ja toteat helposti jeesuksen saduksi.

Jeesus puhui vertauksilla, kuten: Isompi syö pienemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus puhui aluksi vertuksin kansanjoukoille kuten vuorisaarnassa. Selitti heti perään,mitä vertauksella tarkoitti. Ei jättänyt ihmisiä arvailujen varaan.

Mutta sitten lopetti vertauksien käytön.

Joh. 16:29

Opetuslapset sanoivat: "Nyt sinä puhut selvin sanoin, et enää vertauksin. "

• Anonyymi kirjoitti:

Lauma pieniä syö isomman. He-ma viisaudenkirja 6:66.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, jeesuksesi puhui siis "kännissä ja läpällä." Kiljupäissäänhän sitä tulee poristua kaikenlaista.

• Anonyymi

Mutta mistäpä ajattelit löytää sen oikean profetan? Kaikki yleisesti mm raamatusta tunnetut kun ovat huijareita, hulluja ja paskanpuhujia.

• Anonyymi

OIkeat profeetat löytyy sieltä VT:n puolelta.

Matt. 5:17

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OIkeat profeetat löytyy sieltä VT:n puolelta.

Matt. 5:17

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan."

Jeesus varoittaa nykymenosta, kun julistetaan, että lait ja profeetat olivat voimassa vain Jeesukseen asti ja nyt vaan julistetaan sitä Jumalan valtakuntaa ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin omilla uskonratkaisuillaan ja päätöksillään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus varoittaa nykymenosta, kun julistetaan, että lait ja profeetat olivat voimassa vain Jeesukseen asti ja nyt vaan julistetaan sitä Jumalan valtakuntaa ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin omilla uskonratkaisuillaan ja päätöksillään.

"Ihminen ottaa kunniaa itselleen...minä tein sen uskonratkaisun ja otin Jeesuksen vastaan"

-minkä lie villitsevän hurmoshengen otti vastaan jeeesuksena?

1. Tim. 5:22

Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.

Käsien kautta voidaan välittää erilaisia voimia, henkiä ja energioita ihmisestä toiseen.

Kirlian-kuvauksella on pystytty kuvaamaan usean metrin pituisia henkivirtauksia lähtevän henkiparantajien käsistä. Kämmenet voivat vain kuumentua kun henget vaihtaa omistajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ihminen ottaa kunniaa itselleen...minä tein sen uskonratkaisun ja otin Jeesuksen vastaan"

Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.

Käsien kautta voidaan välittää erilaisia voimia, henkiä ja energioita ihmisestä toiseen.

Kirlian-kuvauksella on pystytty kuvaamaan usean metrin pituisia henkivirtauksia lähtevän henkiparantajien käsistä. Kämmenet voivat vain kuumentua kun henget vaihtaa omistajaa.

Perinteinen Kristinusko, Jumalan pelko ja lakien ja käskyjen kunnioitus, sakramentit, eivät enää riitä tämän ajan ihmiselle. Kovempaa menoa vaaditaan, hurmosta ja nautintoja.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylivainiokin otti käyttöön Hindujen rituaalin, kaataa ihminen selälleen nopealla tönäisyllä otsaan.

Googlaa: shaktipat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylivainiokin otti käyttöön Hindujen rituaalin, kaataa ihminen selälleen nopealla tönäisyllä otsaan.

Googlaa: shaktipat

Shaktipata
        Käännetty englannista-Shaktipata tai Shaktipat viittaa hindulaisuuteen henkisen energian välittämiseen toiselle henkilölle toisen toimesta tai suoraan jumaluudesta. Wikipedia (englanti)

Shaktipata can be transmitted with a sacred word or mantra, or by a look, thought or touch.

Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Shaktipata
        Käännetty englannista-Shaktipata tai Shaktipat viittaa hindulaisuuteen henkisen energian välittämiseen toiselle henkilölle toisen toimesta tai suoraan jumaluudesta. Wikipedia (englanti)

Shaktipata can be transmitted with a sacred word or mantra, or by a look, thought or touch.

Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.

Mutta Egyptin tietäjät tekivät samoin taioillansa.

Sielunvihollinen matkii oikeata kristinuskoa ja pistää vielä paremmaksi ja näyttävämmän näköiseksi sen menon ja meiningin.

Matt. 6:1

"Kavahtakaa, ettette harjoita vanhurskauttanne ihmisten nähden, että he teitä katselisivat; muutoin ette saa palkkaa Isältänne, joka on taivaissa.

Matt. 23:5

Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat. He tekevät raamatunlausekotelonsa leveiksi ja vaippansa tupsut suuriksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perinteinen Kristinusko, Jumalan pelko ja lakien ja käskyjen kunnioitus, sakramentit, eivät enää riitä tämän ajan ihmiselle. Kovempaa menoa vaaditaan, hurmosta ja nautintoja.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

Totta. Sinä olet siitä hyvä ( tai siis huono ) esimerkki.

• Anonyymi

Ei nämä hemmot sen kummempia osanneet, kun muutkaan aikalaiset.
      Samaa kamelinpaskaa potkittiin eteenpäin.

• Anonyymi

Ilm16:5-11 Tilanteet kumuloituu ns ⌛

• Anonyymi

1. Kun. 18:29

Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!

Hes. 13:17

Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan.

• Anonyymi

Lääkärilehdessä kerrottiin lahkolaismiehestä, joka sairasti epilepsiaa ja oli mennyt psykoosiin, mutta ei suostunut käyttämään mitään lääkkeitä, koska nautti suurta arvostusta kohtauksiensa ansiosta siinä uskonyhteisössä, mihin kuului.

• Anonyymi

Jer. 29:26

'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.

• Anonyymi

On siellä ollut monenlaista profeettaa!
      Kukin on ennustanut mitä sylki on suuhun tuonut. Hyvistä ennustuksista on voinut periä sievoisen summan kilisevää. Hyvä ennustus tarkoittaa kysyjälle mieleistä prognoosia.
      Unien tulkinta on ollut oma lajinsa raamatussa. Kuka uskoo oikeasti, että seitsemän lihavan lehmän ja toisen seitsemän laihan lehmän näkeminen unessa, tarkoittaisi lihavia ja laihoja vuosia?
      Nämä ovat niitä taruja, jotka on otettu tosissaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      5959
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5463
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3084
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2464
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2317
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2128
    7. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2108
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1711
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1696
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1687
    Aihe