Onko kukaan ollut tuolla töissä? Näyttävät tekevän jotain kylpyhuonesaneerauksia ja valesokkeliremontteja..
Särkänlaita Oy
5
2473
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ollut joskus vuosia sitten, tekevät kyllä paljon muutakin, kuulemma nykyään iskin pulju, ei muuta kommenttia kuin että palkka tuli ja sitten se meni, ja tuli just silloin kun pitikin ja ei ollut pieni muttei isokaan, normi paikka.
- Anonyymi
Mitä tuo iskin pulju oikein tarkoittaa? Joku yritys nimeltä ISK ostanut sen vai mitä?
- Anonyymi
Saanko kysyä mitä tarkoittaa "iskin pulju"?
- Anonyymi
Olin töissä tuolla ja oli aina helvetinmoinen kiire tehdä kaikkea. Usein kävin kolmella työmaalla päivän aikana tasoittamassa, vedeneristämässä ja laatoittamassa ja sitten vielä illalla kävin Tarastenjärvellä viemässä roskat.. jokainen voi arvata mitä kiireellä tulee: https://www.youtube.com/watch?v=Skm0EZkA6a8
- Anonyymi
Juu kokemusta on vuokratyöntekojänä ja ei kovin hyviä.
Jäätävä kiire,kohteet vaihtuu sekä joutuu itse hakemaan työ matskut .
Ihmetellään jos työ kestää ja ei tule kunnon ohjeita keikalle.
Mikäli tykkää stressistä ok
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315939- 345433
- 293074
- 342454
- 442287
- 372118
- 152108
- 121701
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391686