Tänään mitään menomestaa?. Pantasi me mökkiläiset elämä risaiseksi ja tuotais mukanamme iso tili baariin jos sellainen löytyy.
Onko Vesilahdessa
12
341
Vastaukset
- Anonyymi
Peurankrouviin ,mukava paikka . Henkilökunta mukavaa ruoka hyvää.
- Anonyymi
Tarkalleen ottaen Ravintola peuran krouvi
https://peurankrouvi.fi/
Menu https://peurankrouvi.fi/menu/
- Anonyymi
Hyvä mesta
- Anonyymi
Henkilökunta kuulemma usein enemmän sekasin kun asiakkaat. Meno taattu.
- Anonyymi
No jos omistaja joskus pikkusen ottaa . Ei se ny haittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos omistaja joskus pikkusen ottaa . Ei se ny haittaa
Taitaa olla melkoisen sekaisin paikan kirjanpitokin jos sitä johdetaan kännissä. Mutta kaikki saa taaplata tyylillään .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla melkoisen sekaisin paikan kirjanpitokin jos sitä johdetaan kännissä. Mutta kaikki saa taaplata tyylillään .
minä pidän kirjat hyllyssä, hyvin pysyy järjestyksessä! voi olla kännissäkin
- Anonyymi
Ei kai se koko henkilökunta ole työssään päissään.Fiksuja tyttöjä ne kiireapulaiset ja selvänä ovat aina.
- Anonyymi
viimeksi kun kävin illalla peurassa, siellä oli 3 ihmistä. Joista minä olin yksi. Ja kaksi kuului henkilökuntaan.
- Anonyymi
No hyvä että mökkeilijät alkavat siellä käydä.
- Anonyymi
Menikö koko tili kun aloit oikein pämpätä. Se etu tietenkin ettei tarvinnut tarjota kavereille jos ihan yksin piti kaikki rahansa juoda.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336924- 386354
- 293494
- 452960
- 342694
- 152368
- 372188
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481927En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797